Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 4 July 2013

OMG : Janda Telah Membuat Ramai Lelaki Takut Selepas Melihat Tubuhnya (10 Gambar)

Janda Telah Membuat Ramai Lelaki Takut Selepas Melihat Tubuhnya.
Selepas bercerai dengan suaminya, Amanda Brignall telah mengubah dirinya dengan membuat tatu pada tubuhnya setiap minggu untuk 12 tahun. Kini 80 peratus tubuhnya dipenuhi dengan tatu termasuk mukanya. Salah satu sebab kenapa dia tidak bercinta lagi adalah ramai lelaki yang takut melihat tatunya.  

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

comot la...tapi ijal i luv u so much....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Penyokong TRW adalah terhebat+power kt malaysia.batak?penyokong JDT lah.heuhhehuhehuheuh

This is kota bharu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

PENYOKONG TRW BOLEH BUAT PENYOKONG JDT GOYANG!!!!!! PEPEK NAJWA LATIFF MILIK GUA!!!! PUIHHHHH!!!!!

shue liena said... Best Blogger Tips

byknye tatu die.. dh tua.. msa buad tatu tu xskit ke? :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha... Buruk ..!!!

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Lama dah aku peratikan. Mesti ada tukang kutuk-kutuk, tukang laga-laga kat comment dalam blog nie. Aku rasa Anon 8.43 dan 9.19 ni Red Bean Army kut. Aku rasa dia memang nak laga-lagakan kita, terutama orang Melayu supaya tak sefahaman. Harap berjaga-jaga.

gaban power said... Best Blogger Tips

sy tau liena tu sape,dia pompuan,sy gaban

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah die..sudah huduh bertmbah lg huduh..tatu dh mcm kudis kering dh aku tgk..nsib baik kapir lahanat..kt nerake sok jd bhn bakar gak..

Detektif Conan said... Best Blogger Tips

Memang agak memeranjatkan tentang punca kematian si mati. Apa agaknya gerangan hal yang berlaku. Jangan bimbang, saya akan siasat kes ini..


~Detektif Conan~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ala syg ni..
Bt pe nk fening pale piki..
piki kn i lbh bgs tau..
muahxx u selalu..
yng slalu miss u..

bobby-pencinta wanita.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ooouuuwww yessss

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

dia tak menyesal ke buat macam tu??

New Entry "Percutian ke Hong Kong - Macau Day 7 Part 1 (The Peak)"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...