Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 30 June 2013

Serius : [18SG] Perogol Dibakar Hidup-Hidup Di Khalayak Ramai (5 Gambar)


Menurut sumber, lelaki ini dibakar hidup-hidup oleh penduduk setempat atas kesalahan merogol. Lelaki ini telah dibakar hidup-hidup ditempat awam dengan kejamnya. Video ketika lelaki ini sedang dibakar tidak disediakan kerana terlalu ngeri untuk ditonton umum. 


p/s : Amek kau.. kat dunia dah kene bakar..kat akhirat tak tau la.. Dengar2 benda ni berlaku kat Sepanyol.. Wallahualam.. 

Sumber : Here


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first!!sape bawah aku bodoh??

Anonymous said... Best Blogger Tips

hmmm aku bodoh... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ooo..kat spain mang cam tu.. Dorang kuat pegangan agama..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kia bako, kita bako....

effort lab said... Best Blogger Tips

Mungkin penduduk dah habis tahan sabar n marah agaknya. Bako jgn x bako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysial patut buat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku jumpa pak bakar tadi...patut le serius sgt..emm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm kat Msai je ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn mcm kt m'sia ni..klu anak org kenamaan yg merogol bicara pon leh terlepas..dasar anjing mahkamah m'sia ni buta...lau org2 biasa sj siap la ke lubang cacing mrk cari dn hokum...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takde mase depan ni sb tu kene bakar...

jack ham said... Best Blogger Tips

aku sokong anon 07:03...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat kampung aku,, kat jengka 14 pahang, baru je bape hari lepas ade kes budak bawah umur kene rogol ramai2... xde lak nk bakar2 cmni, budak yg rogol tu siap kene ikat jamin lagi pastu lepak mcam biasa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kampung ko dunggu ... mmg la cam tu .. ape bodo la kampung ko tu serius la ak cakap... nak mara2 la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Di malaysia itu melayu punya olang byak bkin itu kes rogol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...