Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 30 June 2013

OMG : Apabila Ikan Keli Gergasi "Flathead" Makan Bola (5 Gambar)


Seorang penduduk di kawasan itu menyaksikan bola yang melantun ke arah kolam berhampiran lalu disambar oleh seekor ikan keli yang besar. Ikan keli Flatheat tu cuba menelan bola itu namun gagal apabila bola itu tersangkut di mulutnya.

Ikan keli tersebut cuba untuk mengeluarkan bola itu dari mulutnya namun gagal sehingga keletihan untuk berenang lalu ia muncul ke permukaan kembali. Lalu, penduduk yang melihat kejadian itu cuba mengeluarkan bola dari mulut ikan keli itu namun masih tidak berjaya.

Mereka mengambil keputusan untuk mengempiskan bola tersebut, barulah bola itu berjaya dikeluarkan dari mulut ikan keli tersebut.’


p/s : Kesian keli.. 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.............!

Anonymous said... Best Blogger Tips

siannyer keli tu..nasib baik ad penyelamat yg baik ati..=)

Anonymous said... Best Blogger Tips

akibat tgn2 manusia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu dia makan bola tido bola

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg bg bola tu org Msia la.. bangang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sbb dah kalah gigit bola JDT babi pundek!!hidup klate.hidup tgna.jdt bole isap pelir anjing.
Gomooooo klate gomo.
This is kota bharu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org Kelantan ni jga cikit bahasa tu..jgn biadab sgt laa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 02.13 ni aku yakin bukan org Kelantan. Dia saje nak provok supaya Johor dan Klantan gaduh. Moga Tuhan turunkan bala, pelir dia kena gigit dgn anjing jiran sebelah rumah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah ade poin dah ni bukti org klntn mmg terok aku nk post kat fb lah biar 1 dunia tahu sapa sbnrnye org klntn ni..........

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

keli rembat suke mengelupur

jack ham said... Best Blogger Tips

bodohlah wahai org2 yang main isu kenegerian di sini....sape setuju angkat tangan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah kenapa aku sebak... adakah kerana melihat keperhatinan lelaki itu atau kehancuran yang manusia lakukan terhadap alam :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mesti ikan keli tu segan jdi gitu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

PELER

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...