Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 3 July 2013

Cool : Basikal Unik Yang Dikawal Menggunakan Stereng Kereta (3 Gambar)


Digelar sebagai 'angel ring', cara pengawalan basikal ini adalah sama seperti memandu kereta, cuma mungkin ianya agak sukar dikawal berbanding basikal biasa. Walaupun konsep ini adalah sangat unik, namun mungkin sedikit tidak praktikal terutamanya pada bahagian brek yang kelihatan sedikit sukar untuk dikendalikan.


p/s : macam bangang pun ade jugak.. 

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ayeah 1st. jack.ham tahi gay

anon changlun-

Anonymous said... Best Blogger Tips

1

shue liena said... Best Blogger Tips

Cool... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

hai lina bambam ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cool k syg beskal cmtu??
xpe..ill gey u one nanti ok babe..
im always miss u n luv u forever
n ever..

hari ini kau dtg riang.
tersenyum bt ku syg...
hmmm...hmmm..o yehh..

bobby-pencinta wanita.

gaban power said... Best Blogger Tips

ak tau liena tu sape,dia pompuan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaa...masa budak2 dulu aku dah wat dah la mende ny...aku amik stereng bpak member aku pnya n aku psang kat basikal aku...mmg mcm bodoh pon...cma brek dya la lain ckit dpda apa yg aku wat 2..aku ltak brek dkat bulatan stereng 2 dulu ni..mudah la ckit nk brek...law ikut mcm yg dlam gambar 2 mmg pyah laa...clap2 xdan nk brek trus LANGGAR je..hehehee..

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Basikal cam ni, kat Malaysia dah ada. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...