Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 16 August 2011

WTF : Anak Lembu berkelapa Manusia di Thailand (6 Photos)

Sapi berkepala manusia ini telah ditemui di Thailand dan dikatakan adalah dilahirkan oleh seekor lembu. Menurut siasatan, anak lembu ini mempunyai lebih sifat manusia seperti pada bahagian kaki dan tangan. Di dalam gambar, mayat kelihatan dalam warna putih kerana mengikut tradisi, mayat perlu disembur dengan bedak untuk menghalau kuasa ghaib.  
p/s : Tidak pasti sama ada ini benar atau tidak tetapi mengikut komen, ini adalah benar dan berlaku di Thailand. 

 KL

14 comments:

Kucing Serius. said... Best Blogger Tips

Aku rasa ada orang kongkek sama itu lembu lah. adehh

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Kucing Serius.

wahaha... mgkin jgak... tp sape nak wat... haha

Unknown said... Best Blogger Tips

pendapat aku sama ngan @kucingserius

Unknown said... Best Blogger Tips

ohoho ><seram3

Budak Sekolah said... Best Blogger Tips

setuju dgn pendapat @kucing Serius... mungkin kes itu yg berlaku...

Hazwan said... Best Blogger Tips

sape la yg bernfsu binatang tu

Aida-K. said... Best Blogger Tips

haha same @kucingserius!
tapi mmg kerja gila lah kalau betul pun.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pun rase yew jugak...

Gary Asip said... Best Blogger Tips

@Kucing Serius. : hahaha... aq sokong... apesal panggil mayat??.. bukan bangkai ke?.. huhu~..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Minatour!!ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa dekat title post kelapa?? bukan kepala ke??
hahah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal bubuh bedak?? ingt baby apa..hahahaha

minoari89 said... Best Blogger Tips

x nak ditangkap berkhalwat...bt dgn binatang la snang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

iskh, korang nih...(buatkan aku rasa mcm dlm citer percy jackson plak ader minotaur nih)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...