Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 4 August 2011

Cute : Rupa Ronaldo (Brazil), Terkini selepas bersara (7 Photos)

Siapa tak kenal Ronaldo? Seorang legenda bola sepak bukan saja di Brazil tetapi di seluruh dunia. Walaupun tengok macam badannya agak besar tetapi dia sebenarnya sangat gagah. Tetapi dengan usia yang semakin tua, dia telah bersara dari sukan bola sepak. Mesti korang rindu kat dia kan? Mari kita tengok rupa Ronaldo yang TERKINI!


SEKARANG :

 thx

12 comments:

azri said... Best Blogger Tips

mantap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm nih lah kalau atlit stop dari excercise.

Diyana said... Best Blogger Tips

Berubahnyaa dia

susah ler kalau atlit pencen

Anonymous said... Best Blogger Tips

bini dia tetap cun ... :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

besor giler lain jew aku nampak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gemuk betoi kau Ronaldo .!!!

whenshewasborn said... Best Blogger Tips

ui biar betul ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dio ado pnyakit brat bdn le...sbb tu jd cenggini...

AhmadAzhar said... Best Blogger Tips

dia ade penyakit la . berat badan dia tak bole turun lagi .

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia ni ada penyakit...sbab tu dia berhenti...dia mesti makan banyak untuk mengelakkan penyakit dia tuh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

be urself...klo dia x jadi atlet mungkin dr zaman remaja lg badan dia cenggini.. hehe..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape nak kesah... duit banyak... bukan mcam korang

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...