Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 3 August 2011

Cute : Kucing Heterochromia, Mata Berlainan Warna! [7 Gambar]

Korang pernah tak jumpe kucing yang matanya berlainan warna? Kucing yang mempunyai warna mata yang berlainan ini dinamakan Heterochromia. Macam kucing comel kat bawah nih.. Cute kan??








Sumber: Muse

 
 

14 comments:

wawa said... Best Blogger Tips

aaauwww cute cute. cubit pipi sket =)

cik Leaa said... Best Blogger Tips

hee , kucingg saya sama macam nie mata diaaa :] cantik !

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

kuceng demok kuceng demok~~~muahhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm anak kucing saya,sejibik,,mak dier mata dua2 biru,kahwin dgn kucing biasa,dpt la anak kacukan,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

alalalalalalalalalalalalalala >.<

EYLA said... Best Blogger Tips

mcm meow kt uma abg ipar sy..mmg cute dan sme mcm ne...

hannayaww:) said... Best Blogger Tips

kucing kalao mata dia biru sebelah , means dia pekak belah mata biru tuh , tu apa yang saya baca lahh :)

Izzy Ismail said... Best Blogger Tips

Aww, cutenyaa bubu. pandai posing manja, thumbs up for the second and last pic ((:

Anonymous said... Best Blogger Tips

pandai posing kucing ni..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

lhaa , kucing sye ponn mate dy berlainan wanee , sebelah hijau , sebelahh g biru . :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing ni sebenarnya cacat ....
klo yg sebelah mta biru mknanya telinga yg sebelah biru tu pekak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 13:49 u vterinar ke???kucing jiran i ade skor cam nieh..jiran i pnggil dr jauh nk bg mkn lg laju drpd kucing yg normal..sure ke die pkak??????

Shahrul Salem said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Shahrul Salem said... Best Blogger Tips

saya pon ada kucing mcm nie tp kecil lagi..mmg betol pon,mata sebelah biru telinganya pekak..walaupon pekak tp manja..dgr aje tuannya panggil..ko ada?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...