Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 2 August 2011

OMG : Siapa Kata Duit Tidak Tumbuh Di Pokok?? [9 Gambar]


Masa kecik-kecik dulu kalo korang membazir mesti mak korang akan cakap, "Duit tak tumbuh kat pokok". Tapi kalo kat England, mak korang tak boleh cakap macam tu lagi sebab ada pokok yang tumbuh duit!! Tak caye?? Memang aku tipu jer.. Hehe.. 

Tapi korang memang boleh menemui pokok yang dipenuhi duit syiling ni kat England.. Beribu-ribu duit syiling ditemui melekat akibat ditukul ke dalam batang pokok oleh orang ramai. Sebab utama benda ini dilakukan masih tidak diketahui. Ada orang memberitahu ia membawa nasib baik.. Ada jugak yang cakap dapat memberi anak.. Macam-macam la dunia sekarang nih.. Kalo korang nak tengok, datangla England..







5 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

macam sisik je...geli la plak..:)

unknown said... Best Blogger Tips

hmm..x terpk pulak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

diorang nak tinggalkan artifak sejarah untuk generasi akan datang... xD

minoari89 said... Best Blogger Tips

kumpul sume kaya aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semula jadi atau orang yg rajin tanam kt btg pokok tu.....hm.... mcm2 ..tp best gak kalau dpt kumpul, leh bayor utang PTPTN.......HAHAHHA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...