Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 20 August 2013

WTF : Perangai Yang Pelik, Masukkan Tangan Dalam Seluar Boyfriend (3 Gambar)

Tak senonoh betol.. Apa motif dia nih? Tolong garu bontot boyfriend? Korek- korek cium.. WTF.. 


Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bengong

Anonymous said... Best Blogger Tips

Untuk maklumat anda. (Sangat Penting!) -

Jika anda melihat seorang lelaki yang menunggang motosikal dengan tangan yang berdarah, dia mengetuk tingkap kereta meminta anda untuk berhenti serta merayu untuk beri kertas tisu bagi membersihkan darah mereka apabila anda sedang memandu kereta..

Ingat!!! JANGAN sesekali memberhentikan kereta anda. Walaupun dia cuba merosakkan dan memhimpit kereta anda, JANGAN menghentikan kereta tetapi teruskan memandu ke balai polis yang terdekat.

Taktik jenayah seperti ini telah dilaporkan dalam kira-kira 40 kes di Seremban, K. Lumpur, Shah Alam, P. Jaya dan stesen Polis Daerah Klang Town (sebenarnya di sekitar seluruh negara).

mereka-mereka ini adalah penjenayah samseng, Mereka bekerja dalam kumpulan dan berani untuk melakukan jenayah ini walaupun di kawasan-kawasan sesak yg mana tiada siapa yang akan berani memberhentikan kereta untuk membantu anda.

Tujuan utama taktik kotor adalah untuk merompak anda atau bahkan mereka akan merogol jika anda pemandu wanita memandu berseorangan.

Mohon sebarkan mesej ini.. kongsi dengan kawan-kawan anda agar tidak menjadi mangsa seterusnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

jack ham budus! abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cerita aku pendek je, tapi tu lah paling nekmat pantat yg tak akan ku lupakan....ini bukan cerita rekaan....waktu kejadian usia 26 tahun telah berkahwin, aku berkerja di kuala lumpur. Masa tu aku bercuti balik kampong mak tiri ku di alor star.

Mak tiri ku mempunyai anak perempuan usia 16 tahun, adik tiri aku lah jadi nya...adik tiri ku berketurunan siam, sebab mak tiri ku orang patanni sebelah siam laa...adik tiri aku ni , fuh memang amat cantik kulit putih melepak. Body memang seksi gile..bontot besar...tetek serderhana laaa....aku memang selalu jeling jahat pada dia.

Di pendekkan cerita...rumah kampong ni dua tingkat. Bilik air bawah..bayangkan la sendiri rumah kampong besar lagi. Takde org di rumah waktu tu.rupa nya isteri ku di bilik atas tidur..nak jadi cerita nya gini..

Aku tak tahan nak buang air waktu tu, aku dengar dalam bilik air ada org, yg aku sangkakan bini aku, pintu bilik air renggang tak bekunci, aku pon terus masuk dengan menyelak kain pelikat nak kencing laa...

Wowwww aku nampak rupa nya adik tiri ku sedang mandi telanjang bulat membelakangkan aku...

Darah aku terus naik membuak...tergamam aku tak berbuat apa2, terus aku nekmati satu pemandangan yg amat memberahikan. Dari tengkuk nya hingga ke tumit telanjang bulat putih melepak kemerahan.....hemmmm..

Otomatik konek ku mencanak tegang...aku bedehem hem..adik tiri ku terperanjat menoleh pada ku..juga tergamam melihat aku dengan kain teselak menampakkan konek ku yg tegang, aku tak berbaju...

Adik tiri ku cuma sempat menutup pepek dia je dengan tapak tangan dia, yg sebelah tangan nya menutup tetek dia, adik tiri ku menarik nafas cuba saolah2 nak menjerit, aku cepat2 memberi isharat dengan jari telunjuk ku ke mulut menyuruh adik tiri ku diam...adik tiri ku tak jadi bersuara.

"abg ingat kakak tadi" aku membahasakan kakak tu isteri ku....

Adik tiri ku bergerak mahu mencapai kain batik...aku yg mencapaikan kain batik tu menghulurkan pada nya...belum sempat adik tiri ku capai, kain batik terlepas dari pegangan tangan ku jatuh, lalu adik tiri ku menunduk mau mengambil kain batik, aku tak sengaja melangkah mara merapatkan diri ku dengan adik tiri ku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha! lepas ni kau cite plak pasal abah kau main dgn kambing biri2 .. funex abah kau besar mancis!

Anonymous said... Best Blogger Tips

your father form pulau carey

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:22 imaginasi terlebih, padahal forever alone. suka berkhayal.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau kambing biri2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau forever alone...
Ptuiiihh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ha3

jack ham said... Best Blogger Tips

abah ko funex

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semua kt atas... giler meroyan..... budussss

Anonymous said... Best Blogger Tips

????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...