Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 21 August 2013

Serius : India Cipta Robot Nujum Untuk Menilik Jodoh (12 Gambar)


Di India budaya menilik adalah sangat popular. Contohnya sebelum berkahwin tilikan jodoh dan keserasian dua orang mempelai harus dilakukan. Kalau anda dah tengok cerita Sivaji The Boss anda pasti ada tengok scene Sivaji tak dibenarkan kahwin kerana takut nyawa pendek. Obsesi orang India dengan tilikan sudah berlaku selama ribuan tahun kerana orang India adalah bangsa paling awal mendalami ilmu astrologi dan kajian jasad samawi.

Biasanya tilikan dilakukan oleh ahli nujum dengan mengambil tarikh lahir dan waktu kelahiran orang yang ingin ditilik. Kemudian seekor burung akan memilih tilikan secara rawak. Tetapi kini sudah ada nujum robot di India. Anda memasukkan sendiri tarikh lahir dan waktu kelahiran anda kepada nujum robot dan ia akan memberikan tilikan berbentuk audio secara automatik.





Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...ironman

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya sudah berkahwin dan mempunyai tiga anak. Saya bekerja
dengan mengambil upah membawa barang manakala suami
mengambil upah menebas rumput.
Kebanyakan urusan rumah tangga termasuk anak, saya yang
bertanggungjawab. Namun, saya tak pernah merendahkan
maruah suami atau kedudukannya sebagai ketua rumah tangga.
Acap kali dia tidak mengambil tahu hal rumah tangga. Ini
membuatkan saya berasa sangat letih dengan segala
tanggungjawab yang terpaksa dipikul. Saya perlu bekerja lebih
berat sehingga lewat malam.
Untuk pengetahuan tuan, ayah saya baru meninggal dunia dan
semua urusan ibu kini diambil alih oleh saya.
Beban dipikul saya terasa lebih berat berbanding suami, namun
dia masih tidak puas hati dengan saya. Kadangkala kami
bergaduh dan dia selalu memaki hamun saya serta menyisihkan
anak daripada saya.
Malah, suami pernah kata saya perempuan jalang kerana balik
lewat malam.
Katanya, saya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain,
padahal saya balik lewat kerana mencari rezeki.
Suami juga tidak memberikan nafkah kepada saya. Apabila duit
sewa rumah tertunggak, saya yang terpaksa mengeluarkan
wang untuk membayar sewa rumah.
Apabila ada surat tunggakan, saya juga dimaki hamun.
Saya tak kisah dimaki hamun, tapi yang dikesalkan apabila
bergaduh semua anak dibawanya keluar rumah.
Saya dibuat macam tiada harga, sedangkan saya yang
mengandungkan semua anak.
Saya dimaki hamun, seperti dikata pelacur.
Hancur hati saya dan ketika ini hanya mampu bersabar demi
anak.
Lia,
Selangor

Anonymous said... Best Blogger Tips

MAINAN KAK ZIE
Pagi Sabtu yang sejuk. Hujan renyai sejak malam tadi. Aku sampai di halaman rumah pengetua kira-kira 7.00 pagi. Persekitaran kelihatan basah dan segar.

Kuketuk pintu rumah pengetua beberapa kali. Tidak lama menunggu pintu dibuka oleh Kak Azi.. Isteri pengetua yang cantik bestari. Guru-guru muda di sekolah ini memanggilnya Kak Azi.

"Oh, Lan, masuklah.."

Pelawa Kak Azi dengan senyum manja dan lehernya yang jinjang itu kelihatan melintok lembut mengghairahkan.

"Tuan pengetua…" sampukku ragu-ragu sambil menapak ke dalam banglow mewah itu.

"Abang Samad baru ke JPN…katanya mesyuarat dengan Pengarah".

"Ooh gitu, baiklah kak, saya hanya nak ambil gambar tuan pengetua untuk majalah sekolah tu. "

"Kalau ya pun tunggulah minum dulu. Abang Samad dah pesan dan tinggalkan gambar tu pada kakak. Lan duduk dulu, kakak ke dapur siapkan apa yang patut".

"Tak usah sibuk-sibuklah kak. Lagipun….tuan pengetua tak ada ni."

"Eh, Lan ni macam tak biaa pulak. Cikgu Mazlan kan orang harapan pengetua ? "

“Harapan apa pulak kak ? "

" Yalah..Kak Zi dengar di sekolah tu, kerja-kerja penting semuanya diserahkan kepada Lan…tak gitu?"

 "Bukan semua kak…Tuan Pengetua tau apa yang saya boleh buat. Kalau kerja-kerja menulis, mengedit majalah sekolah tu, bolehlah saya bereskan. Itulah tiap-tiap taun kerja saya selain dari mengajar kak.."

"Apa pun duduklah dulu, kakak ke dapur. Budak-budak dah ke rumah neneknya mengaji".

Anak-anak Kak Zi tiga orang semuanya. Semasa di universiti, budak-budak tu besar di atas dukunganku. Kami tinggal serumah di Seksyen 12 PJ.

Masa itu Tuan Pengetua kami, Encik Samad dah Tahun 3, sementara aku dan beberapa kawan yang lain baru Tahun 1. Cikgu Samad masuk universiti setelah beberapa tahun mengajar sebagai guru keluaran maktab.

Kak Azi adalah anak muridnya., Cikgu Samad berkahwin dengan Kak Azi yang jelita itu. Ketika bekas anak muridnya itu di Tingkatan 2.

Semasa di PJ akulah yang selalu menjadi budak suruhannya. Aku menjaga anaknya ketika mereka hendak berasmara tengah-tengah hari.

Cikgu Samad tak segan silu beritahu kami supaya jangan mengada-ngada nak mengintasi adegan legenda suami-isteri itu.

"Lan, jauh lamunan tu?" Kak Azi keluar dari dapur sambil menatang hidangan pagi yang menyelerakan.

Ketika dia membongkok meletakkan hidangan di atas meja kecil di hadapanku, aku sempat melihat pangkal buah dadanya yang gebu di sebalik baju tidur yang nipis dan lembut itu.

Gunung ghairah yang putih melepak itu menggamit seleraku untuk menjilatnya. Setan betul nafsu ini.

"Jemput Lan, jangan malu-malu pulak. Macam tak biasa dengan kakak Lan ni"

"Bukan malu kak, tapi segan dan seram pulak saya ni.."

 "Eh, budak ni, mengada-ngada pulak. Apa pulak yang hendak diseramkan pagi-pagi begini ? "

"Entahlah kak, saya rasa lain macam pulak pagi ni… "

"kau ni mengarut betul Lan. " balas Kak Azi sambil melabuhkan punggungnya yang gebu di atas sofa sebelahku.

Kami hampir bersentuhan. Bauan yang dipakai Kak Azi sungguh menaikkan nafsu kejantananku di pagi Sabtu yang berhantu itu.

Aku cuba mengelak hendak menjauhkan sedikit kedudukanku daripadanya, tetapi Kak Azi sempat menghalangnya sambil berkata…

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Lan, janganlah segan-segan dengan kakak, Lan tau tak, sejak di PJ dulu lagi, Kakak selalu mengidamkan Lan. Semasa abang Samad menggomoli kakak, kakak bayangkan badan hitam sasa itu adalah badan Lan. Ketika abang Samad di atas dada kakak, kakak bayangkan, itu adalah Lan yang sedang mengerjakan tanah lading kakak. Kakak ikhlas Lan, kakak benar-benar ingin menikmati kepuasan sek dengan Lan!"

Alamakkk! Mimpikah aku ini? Lidahku kelu, mataku terkebil-kebil untuk mempercayai apa yang aku dengar dan aku lihat sekarang.

"Lan, mengapa ni ? Lan tak suka kakak ke ? "

Masyallahhh! Siapa yang tak suka perempuan secantik ini.

Semua guru muda di sekolahku, termasuk Ustaz Seman yang baru balik dari al-Ashar tu tergila-gilakan bini pengetua ini.

Semuanya berdoa agar Cikgu Samad cepat kojol – tak kira kerana penyakit ke, accident ke atau apa-apa saja asalkan mati. Kak Azi jadi janda.

Semua akan berebut-rebut tak kira sebagai isteri pertama atau kedua atau ketiga kepada jantan-jantan yang dah berbini dua itu. Aku sendiri masih membujang. Bukan impotent tapi belum ada kesempatan dan kekuatan untuk membina rumah tangga.

Masa kuhabiskan dengan menulis skrip drama radio, cerpen dan sekali-sekala novel-novel picisan yang tak bermutu sastera itu.

Asal dapat duit sedikit terus ke Golok atau ke Haadnyai malah ke daerah-daerah utara Thailand untuk mencari perempuan. Hari ini nampaknya aku mendapat hadiah paling berharga. Rezeki tersepak kata orang tua.

"Kak Zi…"

Aku membahasakan kakak walaupun umur kami tak jauh berbeza. Sebagai isteri pengetua, pernah pula tinggal di rumah sewa yang sama semasa di universiti Malaya dulu, aku amat menghormatinya.

"Apa lagi Lan, peluklah kakak. Kak Zi ingin merasai kehangatan pelukanmu… "

Aduh mengancam sungguh perempuan ini. Kadang-kadang aku pun hairan dengan nasibku yang mudah mendapat perhatian perempuan.

 Dari segi fizikal, aku kira ok jugalah. Sebagai orang Melayu, ketinggianku 5 kaki 10 inci agak luar biasa jugak. Kulit putih kuning.

Badan sasa walaupun tak kuat bersukan. Rambut ikal dan penampilanku yang agak menawan menyebabkan perempuan termasuk murid-muridku seolah-olah ingin menyerahkan mahkota masing-masing kepadaku. Hari Kak Zi pulak dating menyerah.

"Dosa kak, nanti…"

"Lan, please, kak betul-betul ni. Ayuhlah yang…."

Kak Zi dah tak dapat kontrol perasaannya. Katanya permainan mereka malam tadi berakhir dengan kesimpulan yang longgar.

Biasalah katanya, abang Samad dah jarang mempersembahkan permainan yang berkualiti. Tangan Kak Zi dah mula merangkul leherku. Matanya bagai berair merenung wajahku.

Bibirnya yang mungil menguntum senyum yang mengghairahkan. Bibir yang basah itu bagai menarik-narik bibirku untuk mengucupnya sepuas hati. Aku pun semakin tak tahan dengan telatah manja dan genit kak Zi yang sedang mencecah 35 tahun usianya.

Tanganku secara spontan telah mula menjalari seluruh pelusuk tubuh Kak Zi yang serba memikat itu.

Kurasakan cipapnya yang mula berlendir dengan air mazi yang semakin membuak dari celah-celah kelentiknya yang menegang dan suam itu. Kak Zi bigkas berdiri menarikku ke biliknya. Bagai lembu jantan dicucuk hidung, aku mengikut arahannya sambil berpelukan.

Tanganku terus melekat di buah dadanya yang masih tegang. Di atas katilnya yang empok itu, Kak Zi mula membuka pakaiannya satu persatu. Kelebihan Kak Zi, dalam penuh keghairahan itu, dia masih merengek ketawa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apakah ini abah ko?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nenek kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

India dan johor bodoh berpisah tiada


True red warrior pasir mas

Anonymous said... Best Blogger Tips

Search Torrents | Browse Torrents | Recent Torrents | TV shows | Music | Top 100
Preferences Languages

All Audio Video Applications Games Porn Other



How do I download?
Login | Register | Language / Select language | About | Legal threats | Blog
Contact us | Usage policy | Downloads | Promo | Doodles | Tag Cloud | Forum | PirateBrowser
Bayfiles | BayImg | PasteBay | Proxy | Follow TPB on Twitter | Follow TPB on Facebook
6.355.407 registered users Last updated 20:30:05.
39.526.339 peers (29.781.363 seeders + 9.744.976 leechers) in 5.287.632 torrents.

BitCoin: 1KeBs4HBQzkdHC2ou3gpyGHqcL7aKzwTve
LiteCoin: LiYp3Dg11N5BgV8qKW42ubSZXFmjDByjoV




Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:26 hrap brsabar dgn dgaan dnia.rmai lg snasib dgn anda trmasuk saya.jgn brhenti berdoa.

Anonymous said... Best Blogger Tips

boleh percaya ke dgn robot tu? Jarvine Ironman tilik nasib manusia..pelik..pelik

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apsal korang suka copy paste benda mengarut2 yang takde kaitan dengan post. takde kerja ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

betol tu, kan preice noob, cm sakai je post mengarut2

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau sakai! bangang kau ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

prince abah kau... takat makan gaji nak mengaku prince....

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

mohon iron man buat part time kija tukang tilik kat india


Entry Baru Update : Apabila Ulat Menjadi Super The Avengers

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...