Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 21 August 2013

Cool : Anjing Yang Paling Kacak Dan Bergaya Di Dunia? (12 Gambar)

Anjing Yang Paling Kacak Dan Bergaya Di Dunia?
Anjing ini bernama Monjiro dan fesyen yang dipakainya memang sangat bergaya. 

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha chomey

Anonymous said... Best Blogger Tips

bencinya tgk bila anjing nak jd manusia. xde gambar ke manusia nak jd anjing lak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

PAS takyah nak bantah konsert... dok diam2 dalam rumah... blajar ngaji lagi baik

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

damn cool

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing jalanan kat kawasan rumah aku jumpa mau dilempangnye anjing nie!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

KENAPA ORANG ISLAM SEMBAH KOTAK HITAM

Non muslim: Kenapa orang Islam sembah bangunan kain hitam tu?

Muslim: Oh.. itu Ka'abah atau nama lainnya Baitullah

Non muslim: Baitullah tu apa?

Muslim: Secara terjemahan mudah maknanya Rumah Allah.

Non muslim: Allah ada dalam tu?

Muslim: Tiada

Non muslim: Jadi, kenapa sembah bangunan tu kalau Allah tak ada dalam tu?

Muslim: Yang aku sembah bukannya bangunan tu...

Non muslim: jadi Kau sembah apa?

Muslim: Aku sembah Allah SWT.

Non muslim: Jadi, kenapa sembah bangunan tu?

Muslim: Aku menghadap sahaja ke arah Kaabah tetapi aku tak sembah Kaabah.

Non muslim: Bukankah kau sujud ke arah Kaabah, maknanya kau sembah Kaabah la.

Muslim: Kau pernah tgk perlawanan bola dalam TV?

Non muslim: Pernah.. selalu...

Muslim: Kau tengok TV ke, tengok perlawanan bola?

Non muslim: Tengok perlawanan bola la.

Muslim: Di mana?

Non muslim: Dalam TV la...

Muslim: Cuba buka TV tu, tengok di dalamnya ada stadium dan perlawanan bola ke tak.

Non muslim: Memanglah tak ada.. tapi itukan gambarnya ada...

Muslim: Buka lah.. dalam tv, tengok ada ke tak gambar perlawanan bola dalam tu.."

Non muslim: Jadi...?

Muslim: Maknanya kau tengok TV, bukan perlawanan bola.. betul tak?

Non muslim: Tak.. Aku tengok perlawanan bola la melalui TV tu...

Muslim: Peliknya...

Non muslim: Sebab apa pulak pelik?

Muslim: Ye la, kau cakap tengok perlawanan bola, sedangkan aku tengok dalam TV tu tak ada apa-apa.. yg ada hanya wayar je berselirat...

Non muslim: Memanglah dalam TV tu ada banyak wayar, tapi TV tu menayangkan gambar-gambar perlawanan bola dalamnya...

Muslim: Hmmm... jadi tak peliklah ni...?

Non muslim: Ya.. tak pelik

Muslim: Jadi tak pelik jugalah aku sujud ke arah Kaabah untuk menyembah Allah swt.. walau pun dalam Kaabah tak ada Allah...

Non muslim: Erk.. kau betul..

Semoga beroleh kefahaman dan manfaat.
Sebarkanlah kebaikan dan kebenaran semoga ini dikirakan amalan walaupun kecil..

Islam itu indah..
Islam itu kebenaran
Islam itu berkasih sayang
Islam itu ada hujah
Bukan rekaan..

Allah akan menyelamatkan sesiapa yang menyebut.
Laa Ilaha Illa Allah Mumammad Rasulullah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anjing politik mcm mana rupa nya pulak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm abah ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

12.27 macam abah ko punya abah kan

jack ham said... Best Blogger Tips

atok hang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanjing yg mintak pelempang laju2

Anonymous said... Best Blogger Tips

nenek korg isap konek..

Anonymous said... Best Blogger Tips

abe2 akok2 kawe nok tanyo (TRW) klntn natang gapo tlg bgi pencerahan? kawe nok mintok maaf ar sbb kawe duk klntn perdalaman x thu maksud (TRW)...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pergi mampus sama lu...
Peduli apa aku TRW tu apa..
Abah ko TRW..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko nk pencerahan beli laa torch light..
Abah ko cerah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko isap funex lembu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko laju

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm abah ko laa..
Funex!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko atok

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodo
Ko ingat sini kaunter pertanyaan ke..
Bodo..
Ada internet ko Google laa..
Tanya sini buat apa...
Nak senang jea..
Ko cari laa sendiri...
Abah ko TRW!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup! memang bangang org yg betanya kat sini.. lain kali pegi tanya kat celah buntot abah kau!
kenapa la masih ramai org bangang zaman ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Johor je ade anjing ni klate xdop


True red warrior pasir mas

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tk sedar diri...
Puii...
Kt kelantan lg laa..ada patung Buddha besar kaw-kaw punya...

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

kesian anjing kena pakai baju.


Entry Baru Update : Apabila Ulat Menjadi Super The Avengers

Anonymous said... Best Blogger Tips

bisjut

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...