Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 19 August 2013

Serius : Isteri Bayar Kos Penceraian Dengan Syiling, Beras & Kacang (2 Gambar)


Apabila berhadapan dengan keputusan mahkamah untuk membayar kepada bekas suaminya sebanyak US$50.12 sebagai sebahagian daripada kos perceraian, wanita yang terkilan ini telah telah menghantar wang berkenaan dalam bentuk syiling 1 sen di dalam bekas plastik Tupperware bersama dengan beras dan kacang.

Bagi menambahkan lagi penghinaan kepada bekas suaminya itu, dia turut menulis sepucuk surat yang mengandungi nota selamat tinggal yang sangat berbisa. Di bawah merupakan kandungan tulisan yang ditulis wanita itu:

    ‘Andy, Here's forty seven dollars and twelve cents in pennies,’ the missive read. ‘The other three dollars paid for the containers that I used. Receipt is included if you want to return them...

    ‘Oh! one last thing, I added beans and rice to remind you that you married a beaner : ) I hope you have a fab life! B/C I know mines 20x better without you in it!’

Gambar yang menunjukkan duit syiling yang diletakkan di dalam tiga bekas plastik berlainan telah dihantar oleh si suami pada hari Selasa lalu yang hanya hanya mahu dikenali sebagai Andy dari Omaha, Nebraska.

Bekas suami menjelaskan bahawa 'beaner' yang ditujukan merujuk kepada satu penghinaan perkauman yang digunakan untuk menggambarkan orang dari bangsa Mexico. Ia juga menunjukkan kecenderungan bekas isterinya untuk menganggap dirinya sebagai satu persembahan 'kebanggaan.'

Kisah ini telah menimbulkan minat di kalangan pengguna laman web, dengan banyak komentar yang menyebelahi Andy dan mengutuk aksi bekas isterinya itu.


Sekurang-kurangnya seorang peguam juga telah menawarkan diri untuk pergi ke rumah wanita berkenaan bagi menuntut semula US$3 yang diganti dalam bentuk Tupperware, bahawa wanita itu tidak mempunyai hak untuk membayar kepada bekas suaminya dalam bentuk Tupperware.

Punca perceraian pasangan tersebut berlaku apabila si suami mendapati bekas isterinya bermain kayu tiga dengan lelaki lain dan pernah mengandung anak kepada lelaki tersebut sebelum mendakwa kandungannya hilang.

Si suami juga pernah memeriksa akaun Facebook bekas isterinya dan mendapati mereka telah menjalinkan hubungan sulit dalam satu tempoh yang agak lama. Selain itu, si suami juga berjaya memecahkan tembelang si isteri apabila si isteri telah merancang untuk tidur bersama lelaki berkenaan 2 minggu lebih awal.

Hubungan mereka menjadi semakin rengang dan mula mengambil keputusan untuk bercerai apabila si isteri mula bersikap ganas sehingga membaling beberapa buah objek ke arahnya dan terlepas beberapa inci dari mengenainya serta memecahkan barangan lain di rumah.

Walaubagaimana pun, Andy turut menyatakan bahawa bukan isterinya sahaja yang perlu dipersalahkan dalam krisis rumah tangganya bahkan ia turut berlaku ada kesilapannya sendiri yang kerap bermain permainan video seharian.

Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yuhuuuu! lija i love u.aku first,lagi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stupid act from a stupid women..dh laa wat laki 2 macam2, lg nk humiliate bagai..jumpe dpan2 ni mmg aku pijak2 smpai koma..hell dumb bastard..
-mariahsugar88-

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahniah 1st,anda bru sja mmnangi hadiah brupa kondom terpakai milik HIV....

Anonymous said... Best Blogger Tips

laki dia kaki dota kot. olayyyyy

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cradle Of Filth - Hallowed Be Thy Name
I'm Waiting In my cold cell

When the bell begin's to chime

reflecting on my past life and it doesn't have much time cuz at 5 o'clock they take me to the gallows pole

the sands of time for me are running low

MUTHERFUCKAS!!!!

running low

When the priest come's to read me the last rites i take look trhough the bars at the last sights

of a world that has gone very Wrong for me

can it be that there's some sort of error

Hard To Stop The surmounting Terror

Is It Really The End not some Crazy dream

somebody please tell me that i'm dreaming it's not easy to stop from screaming

but words escape me when i try to speak

tears they flow but why am i crying after all i'm not afraid of dying

Don't belive that there never is an end

as the guards march me out of the courtyard

someone calls from a cell:"God be with you"

If there's an god why has he let me DIE!!!

as i walk through the drifts before me

and though the end is near i'm not sorry

catch my soul cos it's willing fly away

mark my words belive my soul lives on

Please don't worry now that ihave gone

i've gone beyond to seek the trouth

when you know that your time is at close hand

maybe then you begin to understand why

Anonymous said... Best Blogger Tips

dota abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah anon atas aku ni orge yg kuat orgasm taim men dota.abah kau la sgt.anon2 sekalian yg suka sgt abah2kan org,dah ready ke nak lepaskan abah korang tu?jgn plak nanges bila abah korang di abahkan org lain plak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau....abah mu...tetap sama...
Abah kau...

jack ham said... Best Blogger Tips

ABAH KO...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dua anon atas aku ni abah diorang melancap kat perut mak diorang.pastu sapu sperm tu kat pepek mak diorang.tu yg jadi mcm sial tu.abah korang abah mak korang.atuk abah korang abg korang.abg korang abah korang.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...