Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 26 May 2013

WTF : Pelajar Politeknik Singapura Malukan Institusi Mereka Dengan.. (2 Gambar)

Pelajar Politeknik Singapura Malukan Institusi Mereka Dengan.. 
Mereka bertiga telah habis pengajian dan akan menghadirkan konvo masing-masing. Namun ini yang mereka buat dengan baju konvo mereka. Admin pun ttak tahu apa tindakan terhadap mereka kerana mereka muat naik gambar ini di internet. 


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa 1st dia bini rosmah...

-anon langkasuka-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ulat buku :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam melayu

zedy ciZell said... Best Blogger Tips

bodoh macam babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takde Akidah mcm nie laa..jadinya..
Mohon kita semua di jauhkan berkelakuan seperti itu..
Amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas.
takdak akidah? apa ko merepek ni labu... org melayu pun ramai yg camni, ko nak claim takdak akidah? ni kes budak2 nakal la, takde kaitan akidah2 tu, cuma bab akhlak je.

main sedap sebut ja hahahaha...

jack ham said... Best Blogger Tips

kat malaysia da banyak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko tu bro skolah bg habis..
So ko pon pakai spender dhn baju konvo laa..
Nakal utk budak belum baligh lagi..
Kalau dh baligh tk de akidah..
Ko kata melayu ramai mcm tu..maknanya mmg ramai laa melayu yg akidahnya sudah tipis..
Mcm ko..Pandang ringan atas semua benda..
Mula2 amik gambar mcm ni..lama amik pic naked..
Pakai spender kn sudah dedahkan aurat..tu
Ada akidah ke tk tu..
Jawap la..
Mmg laa yg buat tu bukan Melayu Islam..
Nanti lama kelamaan..jd ikutan & contoh..
Bergambar mcm nie..
Apa daa..ko tu pi sekolah balik..
Ngaji bagi habis..

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu.anon atas tu berlagak pandai walaupun kurang pengetahuan.jangan menunjukkan kebodohan yang tak patut disini.sekian

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...