Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 31 May 2013

Stress : Kain Kanvas Biru Dan Satu Garis Puith Bernilai RM120 Juta (4 Gambar)

Kain Kanvas Biru Dan Satu Garis Puith Bernilai RM120 Juta.
Lukisan kain kanvas ini dihasilkan oleh Barnett Newman dan diberi nama 'Onement VI'. Selesa lepas, kain ini telah dijual pada harga RM120 juta. Tak pasti kenapa ianya begitu mahal tetapi ianya dihasilkan pada 1953.
p/s: admin pun nak cari kain dan lukis satu garis. 

6 comments:

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

yeke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Recycled entry!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hari tu kan admin dah keluarkan cite ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah satu keunikan cat ni, garisan putih tu akan bertukar seperti warna biru bila dilihat dari jauh.lbih kurang ilusi optik jgk la..(:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pon boleh buat camtu

Anonymous said... Best Blogger Tips

blog bangang memang la..dah takde modal, pastu upload balik post lama, dah byk kali dah....bodoh!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...