Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 28 May 2013

OMG : Rupa Pasangan Lesbian Islam Pertama 'Berkahwin' Di Dunia (3 Gambar)

Rupa Pasangan Lesbian Islam Pertama 'Berkahwin' Di Dunia.
Dua orang gadis Pakistan telah menjadi pasangan lesbian Islam pertama yang 'berkahwin' di dunia. Upacara itu dilangsungkan di UK. Rehana Kausar dan Sobia Kamar telah menerima ugutan maut semasa upacara itu semalam. Menurut mereka, sebelum mereka ke UK, di Pakistan mereka pun seringkali menerima ugutan maut dari rakyat negara itu kerana mereka tahu perbuatan mereka menyalahi agama Islam. Jadi selepas upacara semalam, mereka terus memohon untuk menjadi rakyat tetap di UK. 

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

REJAM

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck

Anonymous said... Best Blogger Tips

I am No.1

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dunia mau kiamat..
Ya Allah..
Lindungi lah..kami..Ya Allah..

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

haram jadahhh...macam pukimak..aku bencii golongan gay and lesbiannn nie..

mieya mie said... Best Blogger Tips

InilaH orang paling Bodoh dalam Dunia ... harap2 la kw di panah petir .. huahahahaha

taNaim said... Best Blogger Tips

tukar kerakyatan saja? Kenapa tak tukar agama sekali... :(

jack ham said... Best Blogger Tips

ye Julie Fasha...abg ni ok...ahahaha..

p/s:aku harap anon2 dlam ni xde yang songsang..ahahaha

Wartawan Awani said... Best Blogger Tips

mak aii.. keluar semua syaitan.. nak bunuh lah.. nak dorang kena sambar petir lah....

jahat sungguh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dok babi pukimak sgale bagai..tu dunia luar la fucker..dalam malaysia terang2 depan mate ade korang bising cmtu??xde kan..lagi dok sanjung konon jadi "Wira Negara" lagi ade la...sumpah korang ni otak xpenah gune..dari dok maki hamun korang tolak dlu Anwar tu turun baru cite lain la WTF!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:10 anwar ibrahim gay ke ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yup,,anwar gay. Aku benci gay,lesbian n golongn yg setaraf dgn mereka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku hairan lh,,,kenapa ppuan n lelaki mjdi gay @ lesbian. Mereka tetap jugak cri lubang utk masuk kn kote,,yg lesbian pulak guna alat seks. Kn senang mereka cri psangn yg blainan jntina,,smua dh tsdia,,,cuma tggu nk msuk kn sja lgi. Nafsu mnusia mmg pelik bin ajaib.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yup anwar gay dan pasangan terbaru dia jack ham kelahiran anjing
-anon chang lun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nafsu tanpa iman menyalahi fitrah...sesuka hati dilayan dan ditaati..itu juga kehendak syaiton..nafsu dikawal iman..berusaha pelihara fitrah..itu kehendak ALLAH s.w.t..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

wahai anon, bagaimana 'terang' ko maksudkan anwar tu gay? dah mahkamah putuskan tak bersalah, so kter ni jgn nak memandai nak putuskan dia gay n liwat. saksi 4 orang pun takde. Kalo korang start kate 'alah macam mane nak carik 4 saksi, takkan la ade org nak tngk org lain buat projeck', haaa maknanya korang dah bantah hukum yg Allah sndiri tntukan.

jawab la korang dok sebar fitnah walopun just kata anwar tu gay.

bodo tak mau blajar quran.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dunia ko lepas laa..sbb tukar kerakyatan..
Akhirat esok,Neraka Jahannam tempt ko jadi pemastautin tetap..
Lindungi lah, kami Ya Allah..
Dari terpesong menjadi sebegini..
Amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:51, tolong la ikut perbicaraan kalau nak komen pun. baca dulu keterangan hakim mengenai kes liwat tu. jgn nak menuduh kata org lain tuduh.

please..

read.....

scpheo nxyme said... Best Blogger Tips

kata islam tapi ikut kaum nabi lut...astaghfirullah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam mane2 agama pon xbenarkan perkahwinan sejenis hatta agama kristian...

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

subhanallah...huhu

New Entry "Tips dan Pengalaman Naik Malindo Air"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...