Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 27 May 2013

OMG : Sekitar Perarakan Bantahan Terhadap Perkahwinan Gay Di Paris (12 Gambar)

Sekitar Perarakan Bantahan Terhadap Perkahwinan Gay Di Paris.
Bulan lepas, Perancis telah membenarkan perkahwinan sama jantina dan minggu depan adalah perkahwinan sama jantina yang pertama berlangsung di Paris. Ramai rakyat Perancis langsung tidak menyokong perkara itu. Seramai sejuta orang menurut Twitter telah berhimpun dan berarak untuk membantah perkahwinan itu. Puluhan ribu polis terpaksa dikerahkan untuk mematikan perarakan itu. Namun menurut sumber, perkahwinan sama jenis itu tetap akan dilakukan walaupun pelbagai halangan. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ehh,,,x ada org komen ker>..rz

zedy ciZell said... Best Blogger Tips

Malaysia bila nak buat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

First..!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang luar kecoh bantah gay kat Malaysia ni pulak dok sokong gay jadi PM...pe lancau sial korang!!pala butoh la sape2 dok sokong PKR!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:40 nikmatilah keseksaan anda ni neraka kelak atas fitnahmu itu

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 17:40 msti mangsa liwat...hampeh..g taubat la..buat sumpah banyak2 msti kaya cam sayfool..ahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Setuju dengan anon 17:40...2 ekor kat atas ni kompom budak PKR...Jack Ham men sumpah2 pe sial ko..jumpe ko kat luar pecah muke ko aku sebat!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi..yg korang tuduh gay tu cucu dia pon da 6 orgla sial..

effort lab said... Best Blogger Tips

beardvertising - iklan guna janggut

Rakyat merusuh, tapi gov tetap teruskan jugak. Jadi macam mesir baru tau.

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

merusuh dgn benda macam nie..mmg berbaloi..tetapi merusuh mcm nak tukar kerajaan...mmg buang masa...puihhh...eheheh :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawan2..anwar bukan gay. I REPEAT, dia bukan GAY!! hentikan fitnah!!!

dia cuma bisexual saja!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biseksual tu bukan fitrah manusia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biseksual @ gay adalah dr spesis yg sma,,tetap mlanggar fitrah manusia,,,anon 08:34 mmg sah xblajar agama.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yup hanya jack ham tau perasaan songsang ni cmna.moga diberi hidayah amin
-anon changlun

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi.. 8:34 tu peril pencacai PKR la ngok.. maknanya.. biseksual tu lgi teruk dr gay tau x.. klau gay lelaki n lelaki.. tp klau bisex.. semua balun .. jntan betina..depan belakang.. mcm nuar berahi la.. apa raa korng ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...