Kongsikan Entri Kami

Thursday 30 May 2013

WTF : Bawa Skuter, Bogel, Bawa Salib Gergasi - Lelaki China Anggap Ini Seni (3 Gambar)

Bawa Skuter, Bogel, Bawa Salib Gergasi - Lelaki China Anggap Ini Seni.
Baru-baru ini seorang mahasiswa dari China Central Academy of Fine Arts telah menjadi sebutan orang ramai di negara itu. Remaja ini telah dirakam membawa skuter dalam keadaan bogel dan membawa sex doll di tengah pekan Wangjing. Selepas itu, dia dirakam lagi dengan keadaan yang sama tetapi kali ini membawa salib gergasi. Remaja itu mengaku dirinya dalam media sosial China dan menyatakan nama adalah Li Binyuan. Dia menyatakan semua ini adalah kerana seni dan tak ada maksud lain. 
p/s : Seni? Seni palak hotak ksu la..


10 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

teruk ya amat...mental kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni la jack ham anak anjing belaan babi puja2 tu.dasar penjilat jubor
-anon changlun-

Unknown said... Best Blogger Tips

macam anon changlun je..hakkktuihhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah paper.. hahaha!

18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
PENTING:7 PUNCA LELAKI CEPAT TEWAS SEMASA BERSETUBUH!
WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebenarnya mcam ni..yesss, ini adalah seni, aku adalah slah seorg student seni halus dan aku mengaku ini seni, ini boleh dianggap sebagai participatory art ataupun performing art, salah satu cabang dalam seni cuma mmng la bnda2 dia buat ni nmpk bangang sbb telanjang bagai smua...mcm ni korang cuba kaji pasal participatory art dan performing art atau cari info pasal maria abramovic (grandmother of performing art) cari video minah ni, tgk mcm mana dia punya karya..utk pngetahuan korang karya dia adalah diri dia sndri..aku tau lepas ni ramai akan butthurt ckp "hotak ko ni seni" , "apa yg seninya budus" dll..sbb apa ramai ckp mcm ni sbb kat malaysia ni kita dah diajar SENI ITU KEBENDAAN BUKAN KEBENARAN, kita diajar untuk buat lukisan pastu jual janji dapat duit, itu mmng seni gak tapi seni komersil dan takde nilai dari segi content sbb janji dapat jual sbb lawa..payah sbnarnya nak ckp kat sini, aku nak ckp smua ni pun sbb bila aku tgk ada post pasal painting jual juta2 tapi lukisan dia simple nak mampos pastu anon2 ni pun majoritinya cakap "ni aku pun bole buat" so aku balas balik MASALAHNYA KAU TAK BUAT! aku tak butthurt cuma aku nak korang smua paham apa itu seni sbnarnya, seni itu sangat2 meluas even klau aku g gotong royong pun itu adalah seni sbb aktiviti sosial juga adalah seni, pelik kan? yess...senag citer korang kaji pasal history of art (klau korang berminatlaahhhhh) dan sy galakkan admin ASG pun bagi post2 pasal seni ni, tgk page thisiscolossal dan booooooom.com....

p/s : klau nak lagi mencabar otak, aku cabar korang baca pasal postmodernism iaitu aliran seni paling latest sekarang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

poyo la anon ats nie, terrer la sgt.. TDDMDA

naim harun said... Best Blogger Tips

Saya sokong apa yang lelaki tu buat adalah seni. Tapi kalau yea pun biarlah china doll yang buat. Baru sedap mata memandang

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni tak poyo pun, dia just nak kita semua faham apa itu seni, aku tahu niat dia..memang la macam kau belajar engineering, org architecture tak akan faham apa yang ada dalam dunia engineering..kesimpulan dia, dia nak kita tahu apa yang ada dalam dunia seni ni..takpe anon diatas , wa respek niat lu :) peace yo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wah ade backup.. huhuuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Baru rasa berilmu baca post ni..ni tidak..lucah, tengking,kutuk..itu je la hiasan minda aku seharian sampai leh jadi amalan kot..kita juga terbentuk melalui apa yang kita makan, baca dan percaya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...