Kongsikan Entri Kami

Tuesday 28 May 2013

Cool : Pengemis Jalanan Yang Menjadi Pujaan Ramai Di Bulgaria (10 Gambar)

Pengemis Jalanan Yang Menjadi Pujaan Ramai Di Bulgaria.
Seorang pengemis jalanan yang berusia 98 tahun di pekan Dobri Bail, Bulgaria dan lebih dikenali Grandpa Dobri adalah pujaan orang ramai di negara itu. Ini kerana dia akan mengemis dan setiap sen yang dia dapat akan didermakan untuk menolong orang lain. Selain itu, dia akan selalu berbicara mengenai Tuhan kepada mereka yang menderma padanya. Pada 2010, dia telah memberi derma sebanyak RM 150,000 kepada gereja Utama Bulgaria dan duit kutipan yang selebihnya didermakan kepada rumah anak yatim. Orang sekitarnya mengelarnya sebagai 'saint' dan simbol kebaikan serta kemurnian. 

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

moga diberi hidayah

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAYA suami berusia 29 tahun dan ada anak lelaki berusia setahun. Adik ipar saya yang berusia 19 tahun tinggal bersama untuk membantu menjaga anak.


Masalah bermula sebaik saya gagal mengawal nafsu melihat adik ipar yang jelita dan bertubuh seksi serta berbaju tidur nipis masuk ke bilik saya.
Buat pengetahuan Dang Setia, sememangnya rutin setiap pagi adik ipar masuk ke bilik untuk mengambil anak selepas isteri saya yang bertugas sebagai guru pergi ke tempat kerja.


Saya yang bekerja sendiri, akan ke tempat kerja jam 10 pagi. Jadi, saya tinggal bersama anak dan adik ipar pada setiap hari. Biasanya adik ipar berbaju biasa bila masuk ke bilik saya.


Bagaimanapun, pada hari itu adik ipar berani masuk ke bilik saya dengan berbaju tidur nipis yang pendek dan seksi, membuatkan saya gagal mengawal nafsu. Pada mulanya saya bergurau dengan mengajak adik ipar berbaring di sebelah.


Reaksinya sungguh memeranjatkan apabila akur tanpa banyak bicara. Kami melakukan seks oral dan sejak kejadian itu, kami sering melakukan perkara terkutuk itu ketika isteri tiada.



Kini saya bimbang perlakuan kami diketahui isteri kerana adik ipar seakan-akan mula ketagih seks. Malah, dia mengajak saya melakukan seks oral walau isteri ada di rumah.


Adik ipar menghantar SMS untuk menggoda saya bila isteri mandi. Jika saya tidak melayan, dia menghantar MMS bogel dan ini membuatkan saya tewas.


Saya tidur lewat dengan alasan ingin menonton bola untuk memuaskan nafsu adik ipar. Namun, saya menyesal dan bersalah terhadap isteri yang menyayangi saya sepenuh jiwa.


Bantulah saya untuk menyelesaikan masalah ini kerana pelbagai cara saya lakukan untuk hentikan semua ini daripada berlarutan, termasuk cuba menghantar adik ipar ke kampung.


Namun, isteri sentiasa membangkang dengan alasan lebih selamat jika anak kami dijaga adik ipar. Saya buntu dan tertekan selagi tidak dapat mengatasi masalah ini.


SUAMI TERTEKAN
Johor Bahru


Read more: http://ceritekiter.blogspot.com/2013/01/santai-malam-isteri-keluar-kerja-adik_31.html#ixzz2UYFva0BA

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha...siap de cite la plak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgus pakcik nie.. klau la di malaysia pengemis bgnie .. ndk jgak orang berat tgn membagi.. nie pulak dwg p beli brg yg branded ... kalah2 orng yg membagi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nana jes tempat kelima ini kali

Unknown said... Best Blogger Tips

minta suami tertekan g buat solat taubat la....xpun g rumah urut...ahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

mengikut akta hukum hudud seperti yg diterangkan dlm surah annur. anda boleh di kenakan hukuman rejam sampai mamposs kerana anda telah berkahwin dan berzina dgn betina lain.

Anonymous said... Best Blogger Tips

lorh pkciek ni bek aty btl bg wet dkt owg. bg nan aq k gakzz ehewhewhew

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawin je dgn adik ipar tu, tengok Ustaz Azhar dah selamat kahwin kali ketiga, apa pening-pening kepala.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko cerai je akak dia, kawen ngan adiq dia!!abis cito.. haram memadukan dua bersaudara!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muahaaaahaha!
Menegakkan yg sebatang tu..mmg korang first class..
Nafsu...Nafsu..
HiiHiii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian pakcik pengemis tu, hanya sedikit org melayu nak layan entry. lebih berminat cerita seks.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahah , jntan cm ko x lyk dibuat suami ... ko hnye layak utk pelacur placur tepi jln . Bikin malu pnye jntan !!!! Mohon direjam binatang sebegini

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tnggu jelah hukuman dkt neraka nnti ye bang ,,, bawak bawak bertobat lah klau x nak kena sula dkat akhirat nnti .. pastu mintak maaf kat isteri yg setia dgn kau ... nasib bek dpt isteri baik klau isteri ko ikut curang skli ... klau aku jdi isteri ko ., malu dpat suami jijik mcm ko ,,

Unknown said... Best Blogger Tips

org kaya beramal mmg hebat tapi org miskin beramal tersangat2 hebat...subhanllah..ada ganjarannyer..

Unknown said... Best Blogger Tips

org kaya beramal mmg hebat tapi org miskin beramal tersangat2 hebat...subhanllah..ada ganjarannyer..

Unknown said... Best Blogger Tips

teringat videoclip maher zain...sama la pengemis pastu sedekah pada org yg lagi memerlukan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

atuk masuk agama islam la insyaallah hidup lebih diberkati....moga die mdpt hidayah dari Allah s.w.t

Katak Comel said... Best Blogger Tips

mengemis tuk tlg org laen..
bkn senang org skg nk wat camtu..
huhu

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

mulia sungguh niat dia. nasib dia tak guna duit tu untuk berfoya-foya kan..

New Entry "Tips dan Pengalaman Naik Malindo Air"

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous saya seorang perempuan dan saya tahu bagaimana reaksi isteri awak kalo tahu rahsia awak ni. hmm saya sarankan awak bgth saja kit isteri awak and kalo dia sayang awak and jodoh awak, insyaAllah dia akan bersama awak selama2nya sehingga akhir hayat. mmg la pd mulanya dia akan marah, mengamuk and paling teruk akan minta cerai so saya hope awak bersabar and banyak la bertaubat and dekat kn diri ngn Allah :) - hamba Allah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...