Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 31 May 2013

Sadis :Cara Ribuan Wanita Dihukum Kerana Hubungan Sulit Di Perancis Pada 1944 (15 Gambar)

Cara Ribuan Wanita Dihukum Kerana Hubungan Sulit Di Perancis Pada 1944.
Selepas tentera Jerman meninggalkan Perancis pada tahun 1944, ribuan wanita telah dijatuhkan hukuman kerana didapati mempunyai hubungan sulit dengan tentera dan pegawai Jerman. Wanita ini telah dibotakkan dan kemudian dipukul depan khalayak ramai.

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam cite MALENA

Anonymous said... Best Blogger Tips

ZFT GBK

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ok la tu, d kasi botak dr Hukum mati

Anonymous said... Best Blogger Tips

ehewhewhewww gersang leww tewww lameww kneww tinggal hewhewheeww eww.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkah . curang beramai ramai. ni mesti mogok tak dapat nafkah batin

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha curang beramai ramai. ni mesti mogok tak dapat nafkah batin

effort lab said... Best Blogger Tips

OKU tanpa tangan tukar tayar
Nasib baik tak kene bunuh. tapi tseksa la jugak cara nak botakkan kepala.

jack ham said... Best Blogger Tips

skinhead selamanyaaaaaaaa...ahahaha

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

yang cantik2 pulak tu. kalau tengok siri Band of Brothers ada bahagian yang perempuan2 ni kena tangkap. rambut2 blonde pulak tu

New Entry "Tips dan Pengalaman Naik Malindo Air"

Punk said... Best Blogger Tips

Kasi jerrr hukum sula kan bagus......

Anonymous said... Best Blogger Tips

band of brothers

hanz png said... Best Blogger Tips

baru aku tahu kenapa wujud kembali golongan lesbian, rupanya ni puncanya. lelaki zaman ni telah menunjukkan sikap egois dan menghina perempuan mereka sendiri walaupun mereka curang. bila botak kepala mungkin akan menyebabkan timbul perasaan maskulin dalam diri perempuan tersebut sebab rasa mereka lebih kacak dari lelaki sebenar....boleh faham kaa. kalau tak faham boleh pi belajar kat tadika balik puiiihhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...