Kongsikan Entri Kami

Sunday 26 May 2013

Serius : Rupa Seorang Ibu Dari Korea Menjadi Sensasi Selepas Kehilangan 20KG (9 Gambar)

Rupa Seorang Ibu Dari Korea Menjadi Sensasi Selepas Kehilangan 20KG.
Ibu ini adalah suri rumah Jung Da Yeon berusia 46 tahun dan mempunyai berat 70kg selepas melahirkan dua orang anak pada tahun 2003. Pada tahun yang sama, dia telah kehilangan 20 kg dalam tiga bulan kerana kawalan makanan sihat serta senaman yang kerap. Oleh sebab itu, dia telah menghasilkan video, buku, gambar serta blog untuk memberitahu orang ramai cara dietnya. Selain itu, di Jepun satu permainan Wii juga dihasilkan sempena dirinya dan dipanggil 'Mom-chan Diet Wii: Figure-robics'. Di negaranya sendiri, dia dipanggil momjjang ajumma' iaitu 'mak cik dengan bentuk badan yang menawan'. 

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ulat buku..:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh..gua bayangkan gua tengah doggy dengan dia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

badan tu boleh la gak caye. muka tu ha tak pasti

Anonymous said... Best Blogger Tips

stim siot tgk pic no 7 pkai baju hijau tu.
rs nk main plak

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh!!!!!! semuA KENA TIPOOOOOOO.....BANG BERAK LA AI.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

You make wanna fapping right now..
Owhhhyeahh........
Aaaaahhh...
Fap..fap..fap..

Unknown said... Best Blogger Tips

perghhhh syiokk ooo....sape x fapping mmg sah die gay....ahahaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Owwhhhh..yes..
Owwwhhh..yess..
Fap it harder..
Aaaahhh..
Yes..
Yes..
Yes..
Yes..
Owhhh...yes..
Fap..fap..fap..
Fap..fap..fap..
U are my favourite milf..from now on..
Yess..yes..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk kpd gambar nya membuatku gian utk berjimak.. let's jimak beibeh. i coming n cummin inside you. oohh ahh yess..

Anonymous said... Best Blogger Tips

suka tgk figure waktu pakaian hitam...sexy dan curvy....huuuuuu

taNaim said... Best Blogger Tips

Semuanya dibuat dimeja pembedahan..... plastic... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

urm i wanna suck her pussy until she cum and fuck her.ahh fuck fuckety fuck

Anonymous said... Best Blogger Tips

gosh lelaki malaysia semua desperate. kesian. stok tak reti gentlemen camtu la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

APA yang perlu saya buat selain solat dan doa? Saya ada seorang kekasih, tetapi ayahnya tidak suka saya kerana lebih memandang harta dan darjat. Saya dan kekasih saya bukan seperti kebanyakan pasangan remaja lain yang suka bersosial.

Saya sedih kerana selama ini kekasih saya memendam rasa fobia berikutan pernah dicabul oleh kawan ayahnya yang tinggal di sebelah rumahnya ketika kecil dulu. Perkara ini dia rahsiakan daripada pengetahuan ayahnya sampai sekarang.


Apabila meningkat remaja, kekasih saya bercinta dengan A, malangnya lelaki ini menjerumuskannya ke lembah maksiat. Mereka sering melakukan hubungan seks. Hubungan mereka putus selepas empat tahun kerana ayah kekasih saya tidak menyukai A.

Ayah kekasih saya terserempak ketika kekasih saya dan A cuba melarikan diri. Biarpun kekasih saya masih sukakan A, ayahnya mengugut untuk menceraikan ibunya jika kekasih saya tetap mahu menjalin hubungan dengan A.

Selepas peristiwa itu, kekasih saya bercinta pula dengan B, lelaki yang stabil daripada segi kerjaya, memiliki rumah dan kereta. Namun, sekali lagi berlaku peristiwa hitam. Kekasih saya dibawa B pulang ke rumahnya dan ditiduri secara paksa. Akibatnya, hubungan mereka yang baru terjalin tujuh bulan terputus, apatah lagi selepas kekasih saya mendapat tahu B rupa-rupanya sudah bertunang.

Selang beberapa bulan, baru kekasih saya berkenalan ketika saya makan di kedai milik bapanya. Sepanjang tiga bulan bersama, banyak masalahnya yang dikongsi dengan saya dan dia sangat percayakan saya.

Dang Setia, saya seperti juga remaja lain yang ingin bercinta dan dicintai. Saya tidak suka bersosial. Saya memelihara solat saya dan saya juga tidak bergaul bebas dengan perempuan. Selepas tingkatan lima, saya bekerja dan kini hidup berdikari.

Kami merahsiakan hubungan daripada pengetahuan ayah kekasih saya dan kami juga berjumpa secara sembunyi, namun akhirnya dia tahu juga. Saya memberanikan diri bersemuka dengannya untuk memohon maaf serta menerangkan keikhlasan saya, namun dia memperlekehkan saya.

Dia mencaci saya dan pada masa sama memuji B. Katanya, B lelaki sempurna dan paling sesuai untuk anaknya. Biarpun sedih, marah dan geram, saya tidak melawan cakapnya kerana masih ada rasa hormat diri saya terhadapnya sebagai orang tua.

Sejak kejadian itu, kekasih saya tidak dibenarkan bertemu saya dan kami hanya berhubung melalui telefon. Selama empat bulan, kekasih saya menderita dengan sikap keluarga, terutama ayahnya yang langsung tidak bertimbang rasa terhadapnya.

Mungkin kerana tidak tahan, satu hari kekasih saya keluar dari rumahnya senyap-senyap dan datang ke tempat kerja saya. Selepas tamat waktu kerja, hari menjelang malam dan tak tahu hendak ke mana, saya membawanya pulang ke rumah sewa saya.

Akibatnya, saya kecewa dengan diri sendiri kerana pada malam itu kami terlanjur. Selepas kejadian itu saya rasa cukup bersalah dan terfikir untuk kahwin lari, namun tak berani kerana sedar banyak masalah akan timbul di kemudian hari.

Untuk pengetahuan Dang Setia, kekasih saya kurang didikan agama. Dia lemah dan mudah terpengaruh, tapi dia mendengar kata. Saya tidak mahu mengambil kesempatan di atas kelemahannya. Kami sama-sama berjanji untuk mendalami ilmu agama. Ini kerana, kami berasa diri sangat kotor. Kami bukan sekali terlanjur, tapi banyak kali.

Persoalannya, apa patut saya buat sekarang. Masalah utama saya ialah sikap bapanya yang tidak sukakan saya. Keluarga saya tiada masalah kerana mereka merestui pilihan saya. Saya harap sangat pandangan Dang Setia kerana selagi ayahnya bersikap begitu, saya tidak nampak cara bagaimana nak mengahwini kekasih saya.

Seperkara lagi, saya juga nak tanya pendapat Dang Setia, bagaimana dengan amalan saya selama ini? Saya masih menjaga solat, tapi saya juga sudah beberapa kali berzina dengan kekasih saya. Adakah solat saya diterima Allah?



HAMBA HINA

Kuantan, Pahang

Unknown said... Best Blogger Tips

👆👆👆 engko ni dah kenape???????

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...