Kongsikan Entri Kami

Tuesday 7 May 2013

Cool : [Video] Justin Bieber Diserang Ketika Konsert Di Dubai


Jom tengok Justin Bieber kena 'serang' ketika konsert di Dubai. Hoho.. Diharap piano tu selamat. Kesian tengok piano tu jatuh.. Hmmm... 


p/s : lip sync... fail... 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

anwar musti suka ni...awwummm!!! i terkam u justin jubor!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

confirm anwar suka sebab muka jambu kan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

najib pon suka sbb lubang rosmah dah besar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada Dato Seri Najib Razak,
Perdana Menteri Malaysia

Kami dari Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur) mendesak agar Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak bertanggungjawab ke atas keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang disifatkan paling teruk dalam sejarah Barisan Nasional dan seterusnya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional atas sebab-sebab berikut:

1. Prestasi yang amat buruk dalam PRU13, gagal mendapatkan majoriti 2/3 malah semakin merosot dengan mendapat hanya 133 kerusi Parlimen, penurunan 7 kerusi berbanding PRU12 mendapat 140 kerusi walaupun telah membelanjakan begitu banyak wang untuk berkempen terutama iklan di laman-laman web gergasi seperti Youtube, Facebook, Google, Yahoo dan lain-lain.

2. Amat memalukan apabila 4 calon bertaraf Menteri Kabinet, 4 Timbalan Menteri dan 2 Menteri Besar telah tewas.

3. Kehilangan sokongan daripada pengundi bukan Melayu dan Bumiputera terutamanya daripada kaum Cina menunjukkan bahawa gagasan 1Malaysia telah gagal sama sekali.

4. Kegagalan Dato Seri dalam menangani isu-isu semasa yang dibangkitkan seperti korupsi yang melibatkan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Taib Mahmud dan lain-lain pemimpin tertinggi Barisan Nasional memperlihatkan kelemahan Dato Seri sebagai Pengerusi Barisan Nasional.

5. Kontroversi yang melibatkan isteri Dato Seri, Datin Seri Rosmah Mansor adalah merupakan liabiliti terbesar bagi para pemimpin dan penyokong Barisan Nasional dan antara penyebab utama segala usaha yang telah kami buat selama ini untuk kembalikan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional dan UMNO menjadi sia-sia.

Dengan alasan-alasan yang telah diberikan, maka dengan ini amat wajarlah sekiranya Dato Seri Najib Razak mengundurkan diri dan memberi laluan kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menggantikan tempat Dato Seri sebagai Presiden UMNO, Pengerusi Barisan Nasional dan Perdana Menteri Malaysia yang baru.


Sekian dari kami,
Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur)

Anonymous said... Best Blogger Tips

woahh , rogol jb beramai ramai

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

ni bukan blog politik

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 9"

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:26 pakai otak la ckit...anwar tu mempergunakan kamu sahaja utk kepentingan peribadi..suruh najib bertanggung jawab atas 'korupsi' shahrizat ? Dosa masing2 tanggung bukan org lain tanggung ...dalam al quran sudah dinyatakan. Dosa anwar siapa lagi kamu suruh bertanggungjawab?? Kita ada undang2 negara..rasional la cikit.

naim harun said... Best Blogger Tips

PAS dengan UMNO tolonglah bersatu demi masadepan Melayu. Jangan nafikan tsunami Cina.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon bodo 00:26 tu master dlm keyboard je..dpan2 mata ni takut sorg2 nk lwn. pstu nk tbuh pstuan...ingt ko tu hape? bljar prabis sekolah tu dlu

Anonymous said... Best Blogger Tips

JUSTIN.....!!!!! OMG JUSTINNNNNN!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

gay alert!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mongok bt0l...nk wat krangan xkene tempat.... psal politik lak tu..xde kene mngene lgsung ngn justin bieber ni.....nmpak sgt desprte..hahaha...mengap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...