Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 7 May 2013

Sedih : Keadaan Masjid Umayyad Yang Dimusnahkan Tentera Bashar Al-Assad (6 Gambar)


ALEPPO - Menara Masjid Umayyad dibina pada kurun ke-8 dan diiktiraf sebagai tapak warisan dunia Unesco di Aleppo musnah teruk selepas terkena bedilan mortar ketika pertempuran Tentera Pembebasan Syria (FSA) dan tentera kerajaan Syria.

Media tempatan melaporkan, masjid itu adalah sasaran tentera rejim Bashar Al-Assad selepas mendakwa, tentera pembebasan menjadikan kawasan itu sebagai markas dan kubu kuat mereka.

"Bedilan itu dipercayai dilakukan tentera sayap FSA dari puak Jabhat al-Nusra. Namun, kumpulan itu menafikan tuduhan berkenaan dan mendakwa tentera rejim sengaja mahu memusnahkan masjid yang menjadi kawasan tumpuan penduduk Syria," menurut laporan itu.


p/s : Bila la rejim Basyar ni nak hancur.. 

Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa la akhir zaman der...
deorang xngaji ql quran camtu lah jadi nyek..
nnti dh mati, baru taaw deorang mmg ahli neraka..
sama je ngan pemimpin malaysia nie..
pemimpin umno sumanya rasis

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

iran sokong mereka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang patut pun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gambaran jika DAP memerintah

Anonymous said... Best Blogger Tips

paling setuju , gambaran bila PKR memerintah. Melayu semua jadi kuli cina.

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

masyaallah sayang nye!

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 9"

naim harun said... Best Blogger Tips

PAS dengan UMNO tolonglah bersatu demi masadepan Melayu. Jangan nafikan tsunami Cina.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jangan harap aku nak bersatu dgn UMNO, Selagi Najib jadi P.M.Hidup PAS! Lain kalilah kita ke PUTRAJAYA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu - racist...

islam - suka berperang...

tak paham aku.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Padan muke PAS x lps ke PUTRAJAYA tue nk ats angin je,amboi nk PUTRAJAYA buat sndirila kt Kelantan tue.Bgnan kt Kelantan semua mcm nk roboh.Sory lain kali la UMNO nk bg PAS Putrajaya.

dz said... Best Blogger Tips

bkn skang melayu kuli cine ke?jgn rasis sgt..pikir u ank cucu kite,, nk ke 10 tahun akan dtg jika malaysia msih di bwh BN y korup, hrge brgn melambung, tol melambung, petrol n lain2 sbab kite masih fikir jike tukar kpd PR cine akn memerintah.. kalo dikira kerusi parlimen di malaysia,,kerusi u melayu adlh lg byk dr cina..ikot perlembagaan malysia, PM malaysia mestilah melayu beragama islam u iringi agong..itulah fungsi knape agong dlm malaysia

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape anon12:48 merepek entah ape2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi dz bongok.. klau PR dah memerintah kau ingt dorg x blh tukar perlembagaan ke..? kapal n anwar tu mmg otak pembelit.. klau dorg memrintah jgn harap la kau nk senang lenang mcm skrg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12:48 bangang..menyokong cina pehal..org yg xreti brsyukur..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ramai nye anjing umno be end kt atas.. Ni mst kes happy x abis lg dpt brim ni.. Klako la korg ni.. Dpt 500 je pun snggup jd anjing.. Huhu... Duit duit jgk, yg salah tetap salah.. Bodoooo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Laa br tau anjing pndai mnulis comment rupe....Hai anon 23:52 x sngka mcm nie ke pemimpin ko ajar ko cara bckp org.Kalo jupe org maki2 org, kutuk2 org truk btl org yg bkn islam kalo bkata2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 23:52 bkn ke ko jgk yg ambik duit brim hr tue aku tgk.Ko pun anjing jgk tp ko spesis anjing kurap..melalak xth ape.gini rpnye anjing pas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Entahla time brim hr tue aku tgk org PAS rmai gler yg dtg nk ambik duit.Kalo PAS yg tegar tue malu nk dtg ambik g ambik kt pejbat sbb malu tkt org nmpak.Jd tue kira "Anjing" jgk la kn Anon 23:52 bodo la ko nie!ckp ikt sdp mulut x de otak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku hrp aku dpt potong kepala bashar

Anonymous said... Best Blogger Tips

hai anon 20:37 ckp elok elok cikit ye..org islam xkecek lagu tu..

Yusri said... Best Blogger Tips

@Shin Chan Comel

Benda-benda buruk, orang tak sebut "mashallah". Sepatutnya disebut "Astaghfirullahalzeem". Mashallah digunakan semasa mendengar atau melihat benda2 yang cantik, misalnya "masha Allah cantiknya nama anak awak". Terlalu ramai melayu salah guna kalimah Allah. Bayangkanlah jika kita amalkan kalimah Allah yang salah pada tempatnya. Apa hukumnya? Minta mengucap.

Yusri said... Best Blogger Tips

Saya pernah solat disitu pada tahun 2007. Astaghfirullahalzeem. Begini jadinya. Sebelum ini saya lihat gambar pasar lama terkenal di Damsyik. Itu pun hancur.
Jika benar kita ambil beratkan pada saudara2 kita disana, maka mulai hari ini kita harus berubah menjadi lebih baik kepada Allah Taala. Cukup2lah berdating, tidak menutup awrat, bersosial bebas dsbnya. Ambillah iktibar. Cukup2lah juga Facebook siang malam, melainkan berdakwah dalam Facebook.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...