Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 8 May 2013

Serius : [Video] Kenapa Wanita Ini Menangis?


Sukar untuk menerima kekalahan seorang pemimpin yang berjasa kepada rakyatnya. Namun itulah yang harus ditempuhi. Kalah menang adat perlawanan, tak semestinya kita akan berada di atas selama-lamanya, pemikiran rakyat akan sentiasa silih berganti. Walauapapun, luahan hati adik ni kepada ketua menterinya memang sedih, bagi kami kalau sayang sangat kat Pak Ali, doakanlah agar beliau dan keluarganya sentiasa dirahmati Allah SWT. aminnn.

Sori ayat skema.. nak kutuk, tapi tak sampai hati.. 


p/s : hingus beb.. 

Sumber : Here

28 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah2 die tuju pd ayh die tu kot.. xkn nanges sgt2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kepada Dato Seri Najib Razak,
Perdana Menteri Malaysia

Kami dari Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur) mendesak agar Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak bertanggungjawab ke atas keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang disifatkan paling teruk dalam sejarah Barisan Nasional dan seterusnya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional atas sebab-sebab berikut:

1. Prestasi yang amat buruk dalam PRU13, gagal mendapatkan majoriti 2/3 malah semakin merosot dengan Barisan Nasional hanya mendapat 133 kerusi Parlimen, penurunan 7 kerusi berbanding PRU12 mendapat 140 kerusi walaupun telah membelanjakan begitu banyak wang untuk berkempen terutama iklan di laman-laman web gergasi seperti Youtube, Facebook, Google, Yahoo dan lain-lain.

2. Amat memalukan apabila 4 calon bertaraf Menteri Kabinet, 4 Timbalan Menteri dan 2 Menteri Besar telah tewas.

3. Kehilangan sokongan daripada pengundi bukan Melayu dan Bumiputera terutamanya daripada kaum Cina menunjukkan bahawa gagasan 1Malaysia telah gagal sama sekali.

4. Kegagalan Dato Seri dalam menangani isu-isu semasa yang dibangkitkan seperti korupsi yang melibatkan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Taib Mahmud dan lain-lain pemimpin tertinggi Barisan Nasional memperlihatkan kelemahan Dato Seri sebagai Pengerusi Barisan Nasional.

5. Kontroversi yang melibatkan isteri Dato Seri, Datin Seri Rosmah Mansor adalah merupakan liabiliti terbesar bagi para pemimpin dan penyokong Barisan Nasional dan antara penyebab utama segala usaha yang telah kami buat selama ini untuk kembalikan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional dan UMNO menjadi sia-sia.

6. Prestasi Dato Seri Najib Razak mengetuai jentera Barisan Nasional diakui sendiri oleh Tun Mahathir di mana ia lebih teruk daripada prestasi Pak Lah semasa PRU12 (Sumber).

Dengan alasan-alasan yang telah diberikan, maka dengan ini amat wajarlah sekiranya Dato Seri Najib Razak mengundurkan diri dan memberi laluan kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menggantikan tempat Dato Seri sebagai Presiden UMNO, Pengerusi Barisan Nasional dan Perdana Menteri Malaysia yang baru.


Sekian dari kami,
Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur)

MOHON SEBARKAN!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tok ali sdare die kot..mmg ada sifat pnyayang yg tinggi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:44 n sekutu.....pe kata ko bljar rjin2.....pstu ganti jd pm mlysia trus...ckap senang la sial. cuba ko jd pm huru hara ngara aku rasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Machai detected

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk cari publisiti je nie

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macai detected...burn it b4 she lays egg....burn it!!! Burn it!!! Burn it!!!

naim harun said... Best Blogger Tips

Aku ingatkan video parody Shila Hamzah - Ombak rindu. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

natang.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm bangang......

haper said... Best Blogger Tips

zzzzzzzzz~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahahaha.... femes dah sepupu aku nie, malu aku nak mengaku sepupu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Takkan tunggu pisau kt leher baru nak sedar n faham kot..time tu mereka tak tny kamu bn ke? kamu pas ke? kamu pkr ke?..yg penting kamu melayu..itu jam menyesal x de guna..

Hikayat Urban said... Best Blogger Tips

pru kali ni bukan pasal parti lagi.. tapi dah jadi pasal kaum dah.. org cina nak memerintah malaysia pulak.. dah lama diaorg tunggu.. sebab tu pas kalah teruk .. pkr tu jadi mainan dia org jer.. sajer je nak wat dummy supaya org melayu sokong diaorg.. tgk kit siang.. betanding kat johor, ble menang besar lagi...

wahai org melayu takkan tak paham lagi!! parti apa pun dah tak guna.. org melayu smp tiga parti .. kalu ramai takpe juga ni.. sikit.. org melayu ngan cina dah sama byk.. smp biler nak berpecah.. kata amal Islam dalam hati.. tapi nak bersatu sesama islam taknak sebab takut tak dapat kuasa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sibuk nk berpecah belah..contohlah parti a parti kerajaan n parti b pembangkang untuk kaum z..encik v dan encik w adalah parti a manakala encik x dan encik y di bawah parti b.bila tiba musim mengundi encik v, encik w, encik x dan encik y mengundi parti b bagi memenangkan parti b..sebabnya encik v, w, x dan y adalah dibawah satu kaum dan bangsa z..taktik cuba satu dua tempat dulu..x nmpk lagi??tambah2 pulak bertanding dgn bangsa yg sibuk berpecah belah n menjatuhkan bangsa sendiri..terlalu mudah untuk merealisasikan impian encik v, w, x dan y.

Anonymous said... Best Blogger Tips

abcdefg hijklmnop qrstuv wxyz... sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

main main main main main main main main~

jack ham said... Best Blogger Tips

sah da kena gune2 ngan tok ali...ahahaha
da nak tumbang baru nk suh bersatu la...puihhhh

WE ARE MALAYSIAN!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 1544....sebok je kaw ni...kalau terer sgt cuba lh pimpim malaysia...larat ke???brcakap je lebeh.......buat dpt ke????tak boleh ke kita brsatu padu?asyik nak tunjuk terer je.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Najib tahun ni genap 60 tahun, bersaralah wahai ah jib Go, kakitangan awam bersara wajib 60. Anda pun sudah 60!. Berilah peluang kepada Abang Khai (Bangkai) menerajui BN sebagai Perdana Menteri.
Hidup Abg Khai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAPA ADA FB DIE BG SIKIT..... AKU NAK NG BG TISU KAT DIE...HAHAHAH..TOK HANG....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pencacai smp mati ni... Baik ko jilat je jubo najib tu.. Untung2 ade hasil utk ko anak branak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

utk korang punya info je lah ye.
tok ali sangat disukai oleh orang situ. ingat tak aritu kenduri anak dia, siap jemput seluruh org melaka lagi. pastu kalau ada org melaka yg jemput dia kenduri, dia akan hadiri melainkan tersangat busy.
masalahnya disini ialah salah percaturan politik. itu saja. ada up and down. takyah kutuk tok ali atau budak ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti da biasa jilat jubo jantan ni... euw....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Even aku BN pon, aku nak gak tengok macam mane PR memerintah kan. Kalau 5tahun PR gagal, bagi jer lah kerajaan balik kan. Korang xboley nak dengar cerita2 yg belum tentu betol kan. So, lebih baik kita tengok jer, Yelah kita ni rakyat jer kan. Korg kutuk2 pon bukan dapat ape pon kan, tambah huru hara lagi keadaan negara adelah. Aku lagi malu dengan Negara sendiri yang semakin huru hara ini daripada vdeo macam ni ape lah sangat kan. Macam korg xpernah nak tgk video yg lagu memalukan pula kan =='

Anonymous said... Best Blogger Tips

org atas ni berape byk "kan" daa. anyway hidup PR! jahanam BN! hahah i dont give a damn.

Anonymous said... Best Blogger Tips

datuk ali rustam iiii...misss...youuu...!

orang JOHOR said... Best Blogger Tips

orang melaka x geti bersyukur!!!
ketua yg hebat kau jatuhkan,,,
org yg dh banyak berjasa kau tumbangkan,
sengallll

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...