Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 5 May 2013

Serius : [Video] Apa Yang Terjadi Ketika Flashmob Di Ipoh Semalam?


Ini merupakan rakaman video amatur ketika kekecohan dan pergaduhan yang berlaku di Ipoh semalam. Ish3... apabila terlalu taksub, inilah jadinya.


p/s : Apa pendapat korang? 

Sumber : Here

38 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apakah..!!

Mrkuwa Joy said... Best Blogger Tips

bodoh BN nk mampus!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dlm tv3 bgtaw punca ni disebabkn pkr.. Fukc tv3..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dua2 penyokong parti bodoh.. semua nak gaduh.. nak tunjuk kuat.. orang atas goyang kaki tgk kebodohan anak2 buah yang sangup menjilat lubang jubo diaorang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha.. aku setuju anon 18:13

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni yang full ke?pkr mmg kaki belit.bdk tu nak lalu susah.bg dorg jalan sudah.korg nk flashmob ke.mop jalan ke?ade dorg pedulik?yg gi sepak tu apasal??mmg cari nahas la.kalo aku pon panas.sepak dr blakang lak tu.depan2 tak brani.puih laaa...#LAINKALILAH!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni video versi PR..tgok la video full die bodoh..! admin ASG ni pun macai PR..mmg la..
p/s : padan muka penyokong PR kena balun..flash mop opah kau!..aku dpt tibai 3 org..haha..puas hati beb!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macai tetap macai! SAMPAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk full version la.. puak PR y cetus provok.. sepak moto smpi tumbang.. org nk lalu biar je la.. ingt jln tu bapak dorg punya ke.. mula2 tunjuk garang.. pas tu lari lintang pukang.. pdn muka kau macai PR.. ingt penyokong BN tunggul ke hapa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo punya PR diaorang hon sbb diaorang nk korang blah dr jalan raya tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymouswei bodo kau tngk btul2 sapa mula dulu pkr punya budak sepak terajang moto dulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg penting BN dh menang..pi ke longkang la PR..padan muka..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpenah aku tgk flashmob macam ni. xbest langsung.hahaha. gunakan agama unuk tutup kejahatan korang dan tunjukkan konon bgus sangat.. ... pr ..pr...entah apa2.. xda keja selain nak timbulkan huru hara kat malaysia...#kenyataan ok

Anonymous said... Best Blogger Tips

dlm pr yang berkuasa dap. dap 2 cina, dr dulu lg cina mmg lebih dr melayu dlm segala hal... tp usia merdeka kita baru lepas stgh abad, org malaysia dah bg blk kemudahan kat dap yg kononnya sokong sgt pr. tahniah tanah melayu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

last2 cine gak yang bersatu..korg pk la sikit..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina tersengih je duduk dlm kete mahal2. melayu cbuk gaduh berterkam atas moto!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku xkisah pas atau pkr, tp kalau dah dap 2 dlm pr, aku xsuka. org melayu dlm pr ikut je tlunjuk dap.jadi aku undi bn smlm. hidup bn!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sekarang rasakan la korang, DAP dh tawan byk kerusi.. korang sibuk nk NAIK kn PKR, sekarang aper jd???? PKR dan PAS pikir2kan la cara, kalo masih lg lembab nk bergerak, terpulang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org2 bodo diatas sedang begado ... rilek suda undi adlah rasia .. muahahaha !!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesame bangsa sbb politik nak bergado n berpecah....bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh.... ape lah yg engkau org dpt kalau parti tu yg engkau org sokong menang??? ade dia ingat psl enkau org lps ni??? nang sokong tu biar lah cara yg betul... kekalkan keamana dan keharmonian kita di malaysia ni... jgn sampai sesama bangsa bergaduh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodonye tgk laki melayu bawak bendera DAP. tu la bodo sejarah. xtaw asal usul DAP tu dr mn.
lak tu yg bwk bendera DAP tu jgk yg start provokasi kt geng moto melayu.

DAP syok ja tgk melayu gadoh becah belah. cina pulak solid sokong DAP

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

jangan la bergaduh. Islam untuk semua

New Entry "Tips Melancong Ke Luar Negara Part 8"

Anonymous said... Best Blogger Tips

daripada pakatan dgn DAP, lebih baik PAS n PKR buat je pakatan dengan BN. alih2 DAP gak yg menang byk kerusi. haha. kita bangsa melayu asyik bergaduh sesama sendiri. . yg untung cina gak. bangsa cina kuat sebab mereka bersatu. bangsa melayu bila lagi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku duduk kat staion 18..
semoga hijau dan biru dan mentakbir ke arah negara islam. takbir..

Miss Kay said... Best Blogger Tips

bila melayu boleh berhenti bergaduh sesama sendiri, sakit hati sesama sendiri. bila boleh belajar berlebih kurang dan bersatu. yang bijak mengadili manusia hanya Allah kita tak akan pandai mengadili manusia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pegang bendera pas..tp prangai celaka. kalo aku dlm kete tu aku lggr je sekor2. mlayu pla tu semua. org cine relek je. diorg gak mng byk dri mlayu2 pas pkr ni. nmpknye slagi pas n pkr control tengganu n klntan, panggung wyg dkt negeri laen pnuhla dgn diorg ni. kalo kat kuantan tu pnuh dgn diorg, org terengganu n klntn sanggup travel berjam2 semata nk tgk wyg. menyemak je. kalo kat u pn rmai la klntn n tengganu yg telebih mslh sosial. kat negri diorg keje bekebun je, pg bndr mau x cultrue shock. kekeke.

Anonymous said... Best Blogger Tips

in full video. nampak penyokong PR baling sesuatu kepada penunggang motorsikal. kemudian, terjadi pergaduhan melayu yg memalukan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malu lah. Bangsa MELAYU sesama MELAYU bergaduh macam nie. Sesama ISLAM bergaduh macam nie. Cina semua GELAK BESAR tengok kehancuran MELAYU. Sedar lah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape seyh melayu sama melayu gado? phuikk .. politik punya pasal .. pertahankan tanah melayu laa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melayu kalau sorang, sembunyi celah kangkang. kalau ramai-ramai jalan kengkang. Perangai macam pelaq. baca Surah Al-Alaq apa dia perangai pelaq.

Budak Melayu said... Best Blogger Tips

Aku tak belah mana-mana...tapi geng FlashMOB yang mulakan dulu...memang padang si botak badan besar kena...tapi tgk orang lain je yg parah..!!

Sekarang ni kita MELAYU kena bersatu....TAkbirr

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua salah ANUar

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo nyer melayu,...ni pkr la cetus kebodohan

Anonymous said... Best Blogger Tips

malu dgn melayu -_____-

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nampak PR punya org yg mula dulu...tolak2 mat rempit BN. pas tu ada yg jatuhkan mat motor tu... nape la korang pi kacau org nak konvoi. pasal tu la korang kena blasah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anuar dok tepuk tangan tengok keadaan hura-hara ciptaannya menjadi.yg bodohnya penyokong2nya yg taksub nk anuar jadi pm. Hoi budak2 kalo kau msk hospital ingat anuar nk bayar bil kau, kena buang kerja anuar dan cina dap nk amik kau kerja.korang tgk sekarang iklan2 kerja semua nk speak/write mandarin tau. Korang sokong dap ingat org cina suka org melayu ke? Derang bersatu dgn korang sebab parti yg bergabung aje.tp dari segi lain dia kira lu siapa gua sapa ke.sedar2 lah org melayu. Jgn sampai negara kita jatuh ke tgn cina dap. Kalo cina dah memerintah msia jgn haraplah dia nk bergabung ngan pkr dan pas lg percayalah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...