Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 16 December 2012

Cool : Korang Sanggup Buat Kerja Macam Ni? (5 Gambar)

Korang rase kerja korang sekarang tak best? Susah? Atau gaji sikit? Tengok kerja mamat kat bawah ni...korang sanggup? 


p/s : Bersyukurlah dengan apa yang ada.. kerja je la apa pun, asalkan halal dan ikhlas.. 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Syukur la rexeki yang Allah bg..///

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukur alhamdulillah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kerja cmni lg mulia dari kje gaji ribu2 tp haram...

Barrett Strong said... Best Blogger Tips

pergh....mcm swimming pool!

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Minatang apa yang dicedok tuh?

adam said... Best Blogger Tips

smpah yg org buat gak,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

klau terminum..... boleh jd trauma seumur hidup....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku keje ngn cina. . . bhgn HR. sakit ati aku bila tngok gaji kaum kerabat dorg lg besar dr kaum lain. kalau dorg tahap pmr dah boleh dpt gaji smpai 1500. tp kaum kita yg ada dgree boleh sma gaji mcm thp pmr... sakit ati tp nk wt cm ner . . . bsyukur dgn apa rezeki yg Allah dh bagi. dh cuba mintak kt tmpt lain tp lum ada rezeki kot. . . tp bila tngok entri kt ats ni aku bsykur2 gila2 dgn rezeki aku skrg

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:48,ya.. mmg betul...


ali said... Best Blogger Tips

kebanyakan kita dgn rasa bersyukur tuh mereka memilih utk jadii statik di tempat yg mereka ada skang ni...
sepatutnya syukur itu ialah dgn masa sama berusaha utk jd dan dapat lebih dari apa yg ada masa ini
dgn dpt lebih..kita mampu utk menyumbang dgn lebih utk kemajuan ummah..dpt bayar zakat harta dan pendapatan dgn lebih dr sebelum ni
paling tidak..kalo dulu hulur tabung masjid rm1...lpas ni dah dpt up rm10...

Anonymous said... Best Blogger Tips

syukur alhamdulillah

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hebatnya pokcik ni... terasa insap pulak

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

aku keje sebagai penoreh getah jek.

boleh la hidup dengan sebijik banglo..

hehe!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@ali well said bro~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

standard lah cin..aku dulu lagi teruk..tenaga dikerah mcm lembu...tp anak beranak yg dpt nama..bangang!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...