Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 20 December 2012

OMG : Jangan Tiru Gaya Hidup Gadis Yang Nak Sangat Kurus Ini (12 Gambar NSFW)

Jangan Tiru Gaya Hidup Gadis Yang Nak Sangat Kurus Ini.
Si gadis, Valeria Levitin ini ingin menjadi seorang model sejak dari usia yang muda. Tetapi dengan tubuh badannya yang agak besar, dia mungkin tak mempunyai peluang yang cerah. Jadi dia bernekad untuk kuruskan badannya sehingga satu tubuh yang mungkin bakal menakutkan anda juga. Jadi jangan tiru ye gadis-gadis di luar sama. Kini pada usia mencecah 39 tahun, beratnya cuma 25kg. 
p/s: Admin rasa kalau anda hidup dengan gaya hidup yang sihat, semuanya tak ada masalah. 

Gambar 1 - 4 adalah ketika dia masih dalam keadaan sihat. Seterusnya gambar terkininya yang kurus. 
 
 

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF??

Anonymous said... Best Blogger Tips

tags: nik aziz rogol lim guan eng main pantat rosmah najib tangan diikat nik aziz suka lompat lompat ustaz azhar idrus cium pelir anwar ibrahim korek bontot najib lim guan eng lancap pancut muka najib 3gp chua soi lek pukul rogol rosmah mansur umno pas dap pkr 3gp lucah melayu boleh

Anonymous said... Best Blogger Tips

geli+takot

Anonymous said... Best Blogger Tips

bapak











































































































































geli





































































































































































sial




















































































































































































































nk

































































































































































FAP






































































































































































































































MR.VIRGINITY































































































































































INI SALAH UMNO SALAH BN !!!!




















































































































































INGT LAGI AYAT TUH DRPD MOYANG MR.FAPSON ??














































































































































































































































MR.VIRGINITY N MOYANG MR.FAPSON MRUPAKAN ORG YG SAMA !!!





































































































































































HAHAHAHA



















































































































AKHIRNYA !!
























































































































































IM BACK !!!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

orang atas aku buat aku stress la!!

STRESS GILER!!

TIPS:CARA MENGELAKKAN ROKOK KENA PAU!
LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

kesian lak...xjd fap

Camer said... Best Blogger Tips

@Anonymous

knp plak anon no 2 ni.... sakit kt mne sbnrnye ni? x tau nk suruh sape tlg check. ADMIN!!!! blok serta-merta komen ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin u r wrong!! tu memang anorexia lah..u dpt slh info kot.. 2 gmabar diatas langsung takde kene mengene langsung..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin, you lupa masukkan punca sebenar dia mengalami aneroxia dan kemurungan. Hakikatnya ibu dia sendiri yg menjadi punca. Get more info.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

erk....

My wonderful journey said... Best Blogger Tips

aduh...macmaner dier leh jadi gitu.sian plak tgk.saper ader story pasal pic ni sharela.......

ikha othman said... Best Blogger Tips

geli gile tengok badan die.. wekkk

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sedihnya tengok gambar awek kurus ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:14 ni aku nak bgtau kau yg sebenor nya mak kau main ( bejubo) dgn babi jantan dapat kau! bapak kau main ( bejubo ) dgn babi betina dapat adik beradik kau yg lain. so...kau adalah keturunan babi haramjadah...kau main dgn mak kau. bapak kau main dgn adik pompuan kau.. mak kau x puas pasal batang kau kecik macam batang babi...so mak kau pergi kandang kuda.. mak kau main pulak dgn kuda belang...sampai pantat mak kau rabak!!!!!!!!!kah kah kah kah kah kah........amik kau!!!!!!!!lain kali nak komen perj=gi jilat mak kau punya pantat dan lubang jubor baru kau komen kat sini...emang dasr anak haram jadah kau punya keturunan.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...