Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 17 December 2012

WTF : Air Mineral Berkuasa Sakti Di I-City, Shah Alam (3 Gambar)


Air mineral kat restoran Al-Rawsha dkt I-City ni takde kuasa sakti pun. Tapi harga air mineral 1.5 liter ni RM5.00!! Mahal giler babeng kot... baik teguk minyak RON 97.. Murah lagi kot.. cekik darah kaw-kaw punye...


p/s : Sapa pernah makan kat sini sila bagi pencerahan... 

Sumber : Here

29 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

o_O

Anonymous said... Best Blogger Tips

(Y)

mirza09 said... Best Blogger Tips

Baru ja lalu di situ sebentar td, sewa mahai kott.. Tu jd gu tu... Seblah dia ada kedai nasi kanda.,, hahahaa... Aku tak silap eja... memang nasi kanda

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

nak buat camne.

beli kat gerai2 ala2 uptown tu je la..

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Restoran bodo... Cekik darah

Anonymous said... Best Blogger Tips

I-City mmg mahal nak mampos....tobat...skali tu je aku pegi!!!xlogik lansung harga dia!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mahal sial!!!....boikot jomm

Rakyat Marhain said... Best Blogger Tips

sewa kedai mahal.
cukai mahal.
macam2 mahal.
tokey ambil kesempatan terhadap pelanggan.
sama macm gula naik 20sen, air naik 10sen/20sen segelas. Yang makin kaya siapa?

mukhriz mohammed said... Best Blogger Tips

pakcik kayoooooooooooooooooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni tempat harami alfuckatan la a.k.a khalid gereja kahkahkah

ben xii said... Best Blogger Tips

ni bukan singapura la nak letak mahal mahal

Anonymous said... Best Blogger Tips

kwsn tu bru nak naik..taukeh nak pulang modal cepat..nape korang komplen kat I-City je??kat mid valley pon same..nasi lemak biasa kat gerai DBKL rm1.50 je..kat Cafe Warung rm4.00!!..nasi lemak biasa je..oit anon 07.47..tu kerja pakatan juga ke?dasar cakap ikut perut tak ikut akal..low minded scum!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

alamak anon 08:29...rilek la bro...xkan nak goyang stakat kena mcm tu jer...nmpk sgt la x blh blah....hahahah...fuckatan scum...khalid fuckatan bontot anewar berahyiem..

Anonymous said... Best Blogger Tips

retoran ni mmg mcm tu....mane2 branch pon same je...korang x order air2 manis lg...tu konfem2 la lg mhl...kalu x salah ak teh o ais pon dlm rm7...kalu kt tmpt cam ni x pelik.....klu nk try 1 pinggan nasik harga rm 20 boley r try...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 07:47... nama restaurant tu islam.. apa kena pulak nama gereja??? jangan cuba ko nak sentuh pasal agama.. tak baik... nanti org lain kecil hati...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawan aku meniaga kat situ.. sewa kedai rm6k sebulan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah tau duit tak byk .. dok gagah nak makan kat situ pasai ape weii

Anonymous said... Best Blogger Tips

boikot la...benggap nyer restoran arab..cibai

Anonymous said... Best Blogger Tips

toksah citer kt i-city la. aku yg duk kt kampung ni pun pnh bli air mineral harga rm4.30 yg 500ml punya.aku beli kt 7E. botol punya lawa la. tp xingt jenama ape. nty aku cek. ms tu tngok botol cntik. aku amik la. ingt paling mhl harga pun dlm rm2. bila byr hamek kau kena 4.30...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08.55..ko ampu la sampai kiamat big momma tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa tak nak boikot I-City? kes gaduh bangsa pun ada. Sebab Management I-City berat kat mata sepet. polis siap datang lagi.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Air paip pun xFREE!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pernah pergi skali.. Makan dia ada yang menceceah RM 45 ++ plaing murah 25

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak makan jgn la berkira adoii

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau agak2 tak mampu, pergi la kedai lain..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lain kali bawa duit Rm 1.60sen je, habis makan, dia suruh bayar, cakaplah duit ada banyak itu je. Takdelah kena bayar lebih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya penah. baru semalam pegi.memang mahal nak mam! air ice lemon tea gelas kecik penuh ais rm4. gile btol!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bukan soal berkira ke apa. no soal hak kita sebagai pengguna...kalau dah tak berkira sangat, dia cas air mineral tu rm5 ko bayar la dia rm10...ala...apa nak berkira...kan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

settuju sgt2...lenkali bekal je KFC dari luar...haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...