Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 19 December 2012

Serius : Ronaldo (Brazil) Semakin Kurus Selepas 3 Bulan Dalam Realiti TV (4 Gambar)

Ronaldo (Brazil) Semakin Kurus Selepas 3 Bulan Dalam Realiti TV.
Realiti TV ala-ala Biggest Loser di Brazil telah berjaya membantu Ronaldo untuk kurangkan berat badannya sebanyak 15kg dalam hanya 3 bulan. 




8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu gemok sekarang dh kurus.
sape nak kurus jugak?
Mengapa Perlu Bersusah Payah Menurunkan Berat Badan Jika Ada Cara Senang?
Promosi bulan ini

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

macm la dorng buat kan,, huhu

Fendy said... Best Blogger Tips

memg gemok sejak stop main bola...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

so dah boleh fit balik main bola la nih... lepas ni dia masuk man utd

Anonymous said... Best Blogger Tips

jaga pemakanan elok2, boleh je kurus.
Yang gaduh takleh kurus pasal tak tahan lapar tu, sebenarnya dia kurang arif antara makanan yg mengenyangkan dan makanan yang menggemukkan. Semua dia belasah sama rata. Macamana nak kurus.

-ameba

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

dah boleh beraksi dah ke?

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 0825 mcm bgus jer. bgsat la kau, ! babi. . jum gaduh , pe pek mak kau itam.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dh r kate org bgsat pastu nk bergadoh plak ngan babi...aihh pelik anon2 kat sni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...