Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 29 September 2011

WTF : Yaeba, Trend Gigi "Vampire" Popular di Jepun (8 Photos)

Di Jepun, satu trend yang dipanggil "Yaeba" atau "double tooth" yang merujuk kepada menambahkan gigi dan menjadikan giginya itu tajam seperti vampire. Dengan gigi 'vampire', ramai gadis di Jepun dikatakan sangat menawan oleh lelaki Jepun. Bisnes untuk gigi vampire ini semakin terkenal di Jepun dan bisnes doktor gigi juga semakin meningkat apatah lagi sekarang yaeba juga boleh dijadikan untuk sementara. Jadi gadis boleh buang gigi tersebut apabila mereka nak dan juga bila mereka perlukan. Apa pendapat orang Malaysia pula?
izismile

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanya sesuai tuk gul yg comel dh cntik...
hahahaah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak best... orginal semestinya lebih baik...^_^

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek aku punye gigi pon mcm ni smeulajadi --'

Jagung said... Best Blogger Tips

manis..tapi yg pure la.kalau yg buat2 tu malas nak kata manis tapi nak kata seram je...lalala~~~

mISz SheRa said... Best Blogger Tips

U+G+L+Y

Anonymous said... Best Blogger Tips

ugly ek?gigi aku camni..so uglylah?

Anonymous said... Best Blogger Tips

gigi bersepah

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar yg tunjuk gigi saje tu mmg mcm die asah gigi, tp yg gmbr awek tu mmg gigi die mcm tu lah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

KORANG NIH..KOLOT GILER DOWH...KETINGGALAN ZAMAN !!!! SEBAB JEPUN KAN TERKENAL DENGAN ANIME MANGA...ADE SATU CITER NI MEMANG PPPPOOOPPUULLAARRR GILER KAT JEPUN YG BERTAJUK **VAMPIRE KNIGHT** .....DAH NAMA NYE PUN VAMPIRE...DIORANG NAK TIRULAH...ISH ISH ISH KETINGGALAN ZAMAN TOL....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...