Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 September 2011

OMG : Anda Berani Untuk Memandu Semua Kereta Ini? (10 PHotos)

Cuba anda tengok kereta di bawah ini, ada sesiapa berani pandu kereta macam ini di Malaysia? Mungkin di kawasan kampung tak ada masalah tapi kalau di bandar?


izismile

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini keta ke hapa nih hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal boleh je diorg nih

farah said... Best Blogger Tips

hahahah...

fredfretie said... Best Blogger Tips

kereta bajet..

Anonymous said... Best Blogger Tips

darurat..~

miss z said... Best Blogger Tips

rakyat malaysia sangat bertuah :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg bkuda 2 aku xnk la..yg len ok je aku rse..klo korg tgk skrng pn dh jd tren pkai kete brok2 tp rim n enjin power..xcye lepakla dtran shah alam slalu..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku suka yang ada meriam tu, macam kereta kebaal je.

naufal said... Best Blogger Tips

aku ok jer bro.. semua ni aku on jer klu nk drive. huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...