Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 30 September 2011

WTF : Suami ikat dan perkosa isteri kerana terlalu degil


AMPANG: Akibat enggan mendengar cakap suami, seorang isteri diheret masuk ke dalam bilik di rumahnya di Pandan Indah, di sini, sebelum suaminya memaksa melakukan hubungan seks.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu, mangsa yang berusia 29 tahun diperlakukan sedemikian disebabkan kedegilannya yang berkeras untuk pergi ke jamuan makan malam anjuran pejabatnya biarpun ditegah suaminya.

Suami mangsa yang berusia 29 tahun tidak membenarkan mangsa pergi ke jamuan itu kerana mahu membawanya pulang ke rumah ibunya yang berhampiran rumah mereka bagi menghadiri majlis kenduri pada malam sama.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan perbuatan suaminya membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah, di sini.

Menurut sumber, kejadian itu bermula selepas suami mangsa melihat isterinya itu bersiap untuk pergi menghadiri jamuan makan malam anjuran pejabatnya.

“Bagaimanapun, suami mangsa hairan apabila melihat mangsa bersiap seolah-olah mahu keluar menyebabkan dia bertanyakan ke mana isterinya hendak pergi. 

hmmetro 

13 comments:

Aku Fared said... Best Blogger Tips

Padan muka..sapa suh degil..memang slah bini dia..laki ajak balik kampung..sebok nk g jamuan makan..dah la xmintak kebenaran

Anonymous said... Best Blogger Tips

pandai juga laki dia, kalau setengah lelaki, dibelasahnya isterinya. Tapi dia ni tak dia baik, dia 'hadiah special" sebagai gantirugi tak pergi majlis tu.

brado.bro said... Best Blogger Tips

Hahaaa....cam lawak lak.....main ikat2....adehhhhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada istilah perkosa lg ke bila dah kawen

Anonymous said... Best Blogger Tips

bgs hukuman mcm ni.aku nk praktikkan ble dh kawen nnti.ngeh3...

suamibaik said... Best Blogger Tips

isteri dia patt ucap terima kasih sbb dapat hadiah best dari suami..guna cara ikat plak tu...LAGI BEST...ni pergi buat laporan polis..aku rasa polis pun ternganga dengar laporan si isteri tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape ke bangang nye cite ni..mane ade istilah rogol lepas kawen..lgi satu yg bini tk ikut ckp suami sape suh..nsib die baik laki die blasah pkai btg konek die..kene batang paip da lame arwah bini kau..LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

silap2 polis tu stim semasa beliau memceritakan kejadian tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dikhuatiri isteri tu nnt nusyuz... bhaya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah kawin pon blh kne hukum jgk beb sbb perkosa istri,tp nampk sangt istri nye yg degl,22 pon salah jgk ne,lau bab agama salah istri lau bab undang2 suami yg kne hukum.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gila .. itu suami yang betul-betul stress tak ada peri kemanusiaan.. boleh ajak bincang aniaya aje .. ingat isteri suka ke macam tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo nyer isteri,,,tu la x nk dgr ckp suami ag,,kan da dpt hadiah,,tp ade ke istilah perkosa bile da kawen? haha,,yg tu pham2 je la..

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

cam bodoh je,idiot..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...