Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 September 2011

OMG : Apabila Budak sudah Menjadi Seorang Gangster di China (8 Photos)

Kalau ini anak aku, memang dah lama aku ikat dia kat luar pagar. Masih budak tetapi dah berlagak macam gangster dengan duit, pedang, senjata api dan wanita.


asiantown

7 comments:

kim ha nim said... Best Blogger Tips

haha...ye2 je ni gangster.

ASaDa RyutaRo said... Best Blogger Tips

nak jugak ye bawak senapang, entah2 budak tu terpelanting masa menembak. hahaha..

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

takat posing dpn kamera blah ah, gi bunuh sorang dua ka bru UMPH !

Anonymous said... Best Blogger Tips

xleh salahkan dyorg...sume ats didikan yg makpak dyorg bg..huhu

. said... Best Blogger Tips

taiko tai

biaklara said... Best Blogger Tips

bapanya yg gngster sbnarnya..nk ajar anak jd mcm dia la ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp bodo jgk klau btol aja ank dorg cm ni.
ala na jd gangster bsar ni?
aku tarik tlinge pun da ckup.
compom nangis

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...