Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 September 2011

OMG : Kisah Seorang Pengemis Paling cantik di China (6 Photos)

 Ini kisah seorang gadis ynag cantik bernama Loli dari Beijing yang menjadi miskin dan terpaksa menjadi pengemis selepas keluarganya tak mampu bayar hutang keliling pinggan yang mencecah 100,000 yuan kepada lintah darat. Lagi menyedihkan kerana Loli tetapi menjadi tubuh membayar balik duit itu. Kisah ini telah dilaporkan oleh seorang pemberita yang tidak sengaja terjumpa dengan Loli semasa balik dari kedai buku di tepi jalan mengemis. Tetapi yang mengejutkan pemberita tersebut adalah betapa cantiknya Lilo dan yang paling pelik dia memakai jaket Adidas dan Contact lens pula. Dalam hati pemberita itu terus menyangka yang Lilo ini adalah palsu. Jadi dia ikut si Lilo ini ke rumahnya yang terletak di tempat pembuanga sampah. Dengan serta merta cerita ini menjadi popular di China dan menjadi perhatian semua orang China. Sebenarnya Lilo ini adalah Han Biyao pernah bekerja sebagai pelayan restoran. Untuk meneruskan pengajiannya dan membiayai perubatan ibunya, dia terpaksa mengemis di tepi jalan sebab duit kerja pelayan tidak cukup untuk membiayai segalanya. Tetapi kisah sedih Han Biyao ini agak diragui kerana disyaki mencari modal untuk popular. Ini kerana beberapa gambar Biyao tengah bergambar di dalam sebuah kereta mewah dan tinggal di hotel. Banyak juga menyatakan dia adalah seorang pelacur. Di mana kebenarannya admin pun tak pasti. Apa pendapat korang semua pula?


osserem

12 comments:

hazirah kasimon said... Best Blogger Tips

cntiknye

Anonymous said... Best Blogger Tips

tgk pada gambar pn mcm susah gak nak caya kan

sergeant keroro said... Best Blogger Tips

entah la

farah said... Best Blogger Tips

biar betul...

Anonymous said... Best Blogger Tips

comelnyer...~

Qistina Mj said... Best Blogger Tips

bohong jer tu..

KNue KnUe said... Best Blogger Tips

jap loli jap lilo. yg mane ni? =.="

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku percaya 80% dia nie pelacur, kalau ada rupa macam ni, pegi pulak ngemis,????? tambahan pulak kat China, kaum wanitanya kurang.

mkhafiz said... Best Blogger Tips

kopipes ek? banyak ayat/ejaan tunggang tbalik.

Authors Yang Stress said... Best Blogger Tips

@mkhafiz

itu bukan copy paste..itu namanya translate secara manual..bukan google translate..jadi mungkin terdapat sedikit kesalahan atau perkataan yang tak eesuai digunakan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xmustahil tu gambarnya sebelum dorang jatuh misikn kot.. kn kn?

Anonymous said... Best Blogger Tips

loli ke lilo ke lolo, lalallaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...