Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 4 December 2013

WTF : Kerajaan Korea Utara Dan Seni Photoshop Yang #Fail (10 Gambar)

Kerajaan Korea Utara Dan Seni Photoshop Yang #Fail.
Ini bukan kali pertama dan ianya seringkali berlaku. Memang kena belajar lagi Photoshop ni. 

10 comments:

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

First...Nampak sgt amateur

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yg photoshop tu?..blur kejap..? boleh bagi pencerahan sikit admin?..ape motif bulat2, segiempat merah tu..?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg tak kena dgn roti bun dan kambing tu ek?

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

cube tgok kambing tu btol2...korang mesti perasan 2 ekor kambing yg same, diletakan ditempat yg berlainan...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

hahaha lawak la. nasib la kerajaan barisan nasional takde main2 photoshop macam ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade gmbr ak prasan ade yg xnmpk pn,, mcm gmbr2 sblm kmbing tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh anon atas ni suma taktau photoshop!
sure korang org Pas yg buat photoshop gambar aruah Azizan dulu!
puih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam xsekolah je org kt atas aku ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:54 mesti da biasa photoshop sbb muka hodoh cam tapir .tu bajet pro

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 20:14 dgn 03:01 ni bangang tak reti photoshop pagi makan taik org PAS!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...