Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 5 December 2013

Serius : Lelaki Dibayar Untuk Tiduri Wanita Yang Ingin Menjadi Pelacur VIP (4 Gambar)


Lelaki benama Jaime Rascone mempunyai pekerjaan yang cukup unik di dunia iaitu menguji kelayakan seseorang wanita sebelum mereka menjadi pelacur kelas atasan di Bandar Santiago, Chile.

Pekerjaan Jaime Rascone diperolehi dari salah seorang temanya yang juga menjadi bapa ayam disebuah rumah pelacuran di kotanya . Temanya ini mencari orang yang mampu menilai seberapa hebat pelacur tersebut melayani pelanggan di rumah pelacuran tersebut

Bagi mereka yang ingin menjadi pelacur kelas VIP maka mereka harus menjalani beberapa ujian termasuk ujian wawancara , ujian psikologi, dan sesi foto namun salah satu ujian yang paling penting adalah ujian bagaimana calon pelacur tadi memuaskan para pelanggan.

Disinilah tugas Jaime Rascone iaitu menguji para calon pelacur ini dengan menidurinya satu persatu dan menilai seberapa hebat pelacur tersebut melakukan hubungan seks. Jaime umumnya mencatat beberapa perkara penting seperti : bagaimana cara si gadis menggerakkan punggung ketika berasmara , apakah bunyi yang dikeluarkannya sudah cukup bagus atau tidak, dan masih banyak lagi.

Namun tidak diketahui berapa gaji yang diterima lelaki ini dalam mengerjakan tugasnya untuk meniduri para pelacur ini .



Sumber: Here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

lol...syok ah dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade keje kosong cmni kt brickfield, mau?
-bapak ayam

Anonymous said... Best Blogger Tips

agak2 berapa kali dia main 1 hari?


Game tebus DUIT SEBENAR --> www.marketglory.com/strategygame/taophique

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

ini pekerjaan terbaik...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

mesti penuh penyakit lelaki ni asyik main dengan pelacur

Anonymous said... Best Blogger Tips

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin
menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan.
Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar
orang lain, maka komen akan dipadam
untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam2.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa anon 18:24 no cakap? mcm babi je aku aku tgk!

-anon tak suka fitnah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Babi 2 ilah opah ko...atok ko sekor labi2 bodo.

Anonymous said... Best Blogger Tips

rasanya lelaki ini tidak memerlukan bayaran.
tapi barangkali juga beliau akan bosan kerana asyik menghadap pelacur hari-hari.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ini betul-betul serius!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ADMIN XDE TELOR SEBAB TU X BERANI NAK TUTUP KOMEN UNTUK ANONYMOUS DAN BIAR JE ANON SENGAL MELUCAH DALAM BLOG NI...

-Fatien liyana

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fatien liyana. Jgn nk poyo. Jgn smpai kucng aku get tlur abh ko bru padn muka mak ko. Ke ko nk mluc ngan aku.

Pak sdara adminnya jiran

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fatien Liyana dibayar Untuk tiduri bangla yang ingin jadi pelacur jantan.

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam bodo sial jewk jntn yg komen kat cnie.. terutama ameba dan kpde anon 6 december 2013.. mak bapak jgn men.. dah koe xde mak bpk kew..cam ****

Sham said... Best Blogger Tips

Fulamak! syok la dia.semua girl dia try..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...