Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 7 December 2013

OMG : Remaja Tanpa Segan Silu Kongsi Gambar Air Mani Di Twitter (Gambar)



Hai, tak tahulah macam mana nak cakap dengan budak-budak sekarang. Semakin ‘advanced’ dalam segala hal.

Terbaru, seorang pelajar perempuan dengan bangganya berkongsi gambar air maninya sehingga menjadi viral di laman sosial.

Gadis itu menulis, “Basah, papa buat. Hee”.



Sepatutnya, gadis di kala usianya hanya perlu sibuk dengan pembelajaran, ini dah terlebih ‘maju’ ke hadapan dalam hal-hal yang tidak senonoh. Astarhgfirullahalazim... 

Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

AKUUUU NAKKKK PUKIIII!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ORANNGGG2 KATTT BAWAHHH MACAM ANJINGGGGG....!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Akaun fake. Pemilik akaun tu sebenarnya laki sangap kote.

-Presiden KoTe Returned!

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

adik presiden kote la tu....abang borek adik rintik...hahaha!!!!!! presiden kote tenuk

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

adik presiden kote la tu....abang borek adik rintik...hahaha!!!!!! presiden kote tenuk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck Juan tak pandai buat mani sb kote dia lembik mcm kote anjing tak stim!

-Presiden Kote Sebenar

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua yg komen di atas ni org johor kan? bodo sembah temenggong

Anonymous said... Best Blogger Tips

btl ke air mani tu?mcm air sabun Axion je?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kat bontot saifool ada air mani anuwar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

air mani aku kat dlm mulut mak anon 18:07 ni
-Albert Enstein

Anonymous said... Best Blogger Tips

ORG2 KAT ATASSS NIII BODOHHH MAMCAMM ANJINGGG,, SIALLLL,, KIMAKKK..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi kimak anon 00:37 ko curi identiti aku pehal!!!kote bpk ko x ajar ko ke!!!!

-Albert Enstein-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Astarhgfirullahalazim....

Anonymous said... Best Blogger Tips

SMUA KAT ATAS NI SOT

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...