Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 7 December 2013

WTF : Apabila Lelaki Mengambil Gambar Selfies (15 Gambar)

Apabila Lelaki Mengambil Gambar Selfies.
Bukan saja gadis yang ambil selfies tetapi juga lelaki. Mari lihat cara lelaki ambil gambar selfies. 

9 comments:

lynnda77 said... Best Blogger Tips

Pergh!6 packs!hensem2 giler jantan2 kat atas ni...ni yg nk buat aku melancap sgt2 ni...smer hnsem2...x mcm Nuck Juan,Presiden Kote & anon abah kau muka smer mcm Indon giler kote anjing,hahahaktuihhh!bawah aku smer pencacai aku!

Nùçk Juän said... Best Blogger Tips

lynnda77 babi, pundek, anjing..

Anuwar Gaytua Al-Juburit Abdul Liwat. said... Best Blogger Tips

Perggghh!!!! Stim siakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tingin nak main dgn Anwat Ibrahim
-Nuck Juan Sebenar

Anonymous said... Best Blogger Tips

lynnda pn muka mcm dapur gas ada hati nk kritik org

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak tunjuk 6pax la 2.. uwekkk!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oiii....muka ko mcm penyapu...
Takat muka ko Tu..mcm pelacur jalanan menanti reput...
Sudah laa lynnda77...
Apa pun...
ABAH KAU PENCACAI TUA ANGKAT TONG NAJIS..
MUKA KO MCM PENYAPU..
JIJIK..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wow...bestnye kalo dpt main ngn laki2 mcm ni.xmcm org melayu, bdn besar pn konek still kecik.diorag ni mesti konek2 pnjg2 kn.kalo dpt main tu msti high punye!

Anonymous said... Best Blogger Tips

xbersunat eee ade ingin ke anon kakak 21:45 sudah dijadikan kita ni sape punye dah dijadikan sepadan ikot saiz..ke kakak ni punye lobang dlm cam kobau hahahha..ubi kayu pon xdpt puaskan ko kakak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...