Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 29 November 2013

Serius : Viktoria, Model 'Plus Size' Yang Sangat Terkenal Di Rusia (10 Gambar)

 Viktoria, Model 'Plus Size' Yang Sangat Terkenal Di Rusia.
Dia mungkin tidak mempunyai susuk tubuh seperti mereka yang lain tetapi dengan badannya yang agak besar, dia tetap diterima orang ramai di negara itu. 

19 comments:

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

Gemuknye..mcm ni pun jd model??

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

Adibah pon lebih kurang je saiz...

Anonymous said... Best Blogger Tips

i pun gemok camni... hmmm.... :(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebagai presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe), saya merayu kepada semua anon supaya menjaga bahasa anda ketika memberi komen. Terima Kasih.





























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Terima Kasih.

-Presiden KoTe

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

awek plus size pun plus laa... fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap ni.... byk ayernya....hehehehehe....

Anonymous said... Best Blogger Tips

tggu masa je kurus ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Al jubori tgk myesal g jolok sepol dlu..xda pekdahnya... Nuck juan mohon benarkan aku kolom kote kulop ko mcm djnjikn dlu

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh lma mr.fapson x post kt blog ni.

-rindu mmbe2 ASG yg dlu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 16:14 budgt anon lama. Phuiii bru join jgn sembng.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg post pjg2 tapi tak tuls apa ni ialah babi lahanat!

-Mr. Fapson (New)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Erm korag ni..da2 la duk maki memaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni pura2 alim. kau bulih pigi mampos lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Melayu mwkan aniing..jadi anjing dan memang anjing...tgk la prangai..sama ja smua...nasib aku x dlahirkan jdi melayu kuno..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cmne perut dye leh fit cmtu....x gelebeh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak mcm perut mak kau gelebeh la cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin ban je anonymous semua, tengok ada telur tak komen dengan ID sendiri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous mesti masam kan cipap awak

Anonymous said... Best Blogger Tips

cipap mak aku pun masin, aku pernah jilat. Kau pernah?
-Fauzi Juan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...