Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 27 November 2013

Cool : Keadaan Bilik Yang Mantap Milik Seorang Milik Permainan Nintendo (9 Gambar)

Keadaan Bilik Yang Mantap Milik Seorang Milik Permainan Nintendo.
Siapa yang minat Nintendo, anda mesti nak bilik sebegini kan?

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bermain game nintendo adalah satu kesalahan dibawah akta perjudian dan maksiat. Harap Maklum. Terima Kasih.

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko liwat jubo mak ko mlm2 xplak maksiat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

liwat jangan sebut... kang terasa pula Anwa Ibrahim....

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

Haha...Presiden kote bengkok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opps ada yg trase ke...liwat kte tkar menjuboq..

Nazri said... Best Blogger Tips

ni billik angry video game Nerd

Anonymous said... Best Blogger Tips

mende la presiden kot* bagai.. bodoh xbertempat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

presiden kote konon.....kote pon masih berkulup lagi...ade hati..

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

die mne ade kote..die tu becipa* sebenarnya....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini adalah sebuah kedai video game!
mohon jgn bangang!

- Nuck Juan Babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck juan jom berjubo. I stim pelir kulop.

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cm ne rasa bromen ngn kote bkulop. Xpnah try. Tpi kote bsunat realy2 manthop la.. Stiap tusuk adalah nkmt . Cmfrm lencun clah kankang.

-aira taman sepetang

Anonymous said... Best Blogger Tips

sya hndak mminta maaf kpada siapa yg mlayari blog ASG ni.sya sdar yg anak sya tlah myusahkn anda smua.
ni slh sya sb seks dgn abahnya time datang haid.sb tu dia jd bgini.

-Mak president kote-

Anonymous said... Best Blogger Tips

apelah komen korang ni.ni ke sifat melayu?

-j y cheong-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ala jelous sb xmampu lah tu.. Msti ko miskin kan. Hari krja kntraktor.. Haha. Miskin jelous.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni bangla. Baru dpt gaji dlm RM dah belagak mcm babi!
kimak kau Babiladesh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ad 10 org gamer cmni untung gila Nintendo

(Nuck Harom)

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya Allah, ampunkanlah dosa-dosa kami, ampunkanlah dosa muslimin dan muslimat yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia, ampunkanlah dosa kedua ibu bapa kami yang telah melahirkan dan membesarkan kami, dan sayangilah mereka seperti mana mereka mengasihi kami semenjak kami masih kecil. Ya Rahman, peliharalah lidah-lidah kami daripada menyebut perkataan-perkataan yang cela,Ya Rahim peliharalah hati-hati kami daripada niat-niat buruk yang boleh memudaratkan diri kami dan orang lain. Ya Halim, jadikanlah kami hambaMu yang sentiasa bersyukur atas segala nikmatMu..tetapkanlah dalam hati kami bahawa semua yang kami miliki adalah pinjaman dariMu, maka jadikanlah kami hambaMu yang sentiasa rendah diri dan tidak sombong. Ya Razzak, rezkikanlah kepada kami keturunan,ibu bapa,anak-anak,guru dan sahabat handai yang soleh. rezekikanlah kepada kami kehidupan yang baik dan lindungilah kami dari orang yang berniat berbuat zalim kepada kami. Ya Mu'iz, sesungguhnya kami hambaMu yang banyak berdosa, ampunkanlah kami, bimbinglah kami ke jalan yang kau redhai.rezkikanlah buat kami syurgaMu Ya Allah dan peliharalah anggota badan kami dari terkena bahan bakar api neraka yang tidak akan dapat kami tanggung azabnya. Ya Sami' Ya 'Alim, sesungguhnya kau maha mendengar lagi maha mengetahui, hanya Kau lah yang mampu menghapuskan dosa-dosa kami Ya Rafi',maka ampunkanlah kami Ya Ghaffur. amiin ya rabbal 'alamin..

~muslimah hafizah~ khas untuk anda semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih aku baca komen atas ni.. kau try tulis komen ni kat fb Najib pulak la bangang!

-Bukan Presiden Najib

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...