Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 25 November 2013

OMG : Ini Yang Dijumpai Dalam Tandas Kapal Terbang Di Dhaka (2 Gambar)

Ini Yang Dijumpai Dalam Tandas Kapal Terbang Di Dhaka.
Apakah itu? Inilah dia iaitu 24 kepingan emas yang beratnya dalam 1kg dan harganya mencecah RM3,000,000.


14 comments:

jerl said... Best Blogger Tips

Simpan jer

Anonymous said... Best Blogger Tips

simpan dlm buntot kau ke lahanat!
emas seludop tu bangang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok gak simpan dlm bntot leh jual nnt dr ko simpan taik last2 sembelit

(Nuck Harom)

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak simpan dlm bontot..? baik jumpa anwar dulu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

banyak nye...

Anonymous said... Best Blogger Tips

banyak pun bukan kau punya lahanat!

Nuck Mampoz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bang nua pkar pungkoq.

nuck branak bak hang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck Babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon nuck mampoz 22:36. aku sbnarnye x suka mncarut kt org wlupn org tu ak x knal. tp ko & aku sama2 manusia, hamba Allah. org nk buat dosa pd org lain bukan hanya dlm prbuatan tp juga dlm bentuk percakapan /tulisan.ko sdar x ko dah panggil org yg ko x knal dgn prkataan "lahanat"? ko tau ke org tu sakit hati & x kn memaafkn ko?? aku malas nk main balas2 carut ni sbb pd aku org mcm ko ni x bsyukur dgn tgn yg allah bagi, lgpn nmpk sgt perangai kebudak2an dok sebut bahasa2 yg sm skali x sopan.ko panggil aku "lahanat". terima kasih.ko cari aku di akhirat kelak.kpd anon2 yg lain yg beragama Islam, gunakan bhsa yg sopan sbb Allah melarang kita sama skali memanggil org lain dgn panggilan yg x elok.ada disebut juga dlm al Quran.MUSLIM PLEASE TAKE NOTE!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

* stuju anon 18:42. nice advice bagi anon2 sekalian yg beragama islam. bg dorg yg setuju adlah dorg yg bersih ati nya. kalo ada antara korg2 yg masih lg nk cemuh advice ni,mmg la korg ati keras.dlm islam x slh saling mengingatkn.PEACE.

~miss lieya

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:42 ko bulih pi mampoz!
anon miss lieya? kimak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade jugak anon yg x makan saman..hati dh gelap sangat..cuci pakai clorox la..org tulis bende yg baik x nak diambil iktibar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah aku pn x phm nape ngan dorg. org nasihat bnda baik, dorg bls dgn makian. cam bodoh je. lawak sgt agaknye.rosak budak2 skg

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada anon 23 : 19 pukimak kau! kau ni anak haramjadah ! mak kau ' main ' dgn babi ke keluarkan kau dr pantat dia...aku rasa bapak kau dulu penah main dgn anjing kat tepi longgokan sampah pas tu balik umah mabuk2 main pulak lg dgn mak kau...tu yang dapat hasil nya orang mcm kau ni..anak anjing haramjadah...silap2 aribulan kau pulak taji pantat mak kau pas tu bapak kau taji pulak lubang jubor kau...kau ni anak sial haramjadah.... nah amik kau...kan dah kena...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...