Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 28 November 2013

WTF : Rupa Selebriti Terkenal Tanpa Photoshop VS Dengan Photoshop (8 Gambar)

Rupa Selebriti Terkenal Tanpa Photoshop VS Dengan Photoshop.
Apa yang anda lihat di dalam majalah selalunya bukan diri mereka yang sebenar. Semua telah diberi 'retouching' agar dapat memikat hati pembaca. Tak percaya? Cuba anda tengok sendiri. 


19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua mcm tahi presiden kote

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ingt pemandangan kt kelantan td... President kote bertapa di batu cave. Kerana ia sekor tambi

Anonymous said... Best Blogger Tips

rupanya org putih punya kulit ni jauh lebih buruk dari org tak putih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi lah admin... tak payah lah nak censored gambar tu.. kitaorang pun nak tgk juga... babi sial...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wahai anon 06:50 dan anon 07:12, bertaubatlah. Kiamat dah dekat. Kita boleh mati bila-bila masa sahaja.













































































































































































































































































































































































































































































ORANG KELANTAN MAKAN TAIK BABI CICAH BUDU!!!!!! ORANG KEDAH MAKAN TAIK ANJING!!!!!!!!!!!!! ORANG SERAWAK MAKAN TAIK SENDIRI!!!!!!!!!!!! ORANG TERENGGANU MAKAN BABI!!!!!!!!!!!!!!!!! ORANG SELANGOR MAKAN TAIK BABI!!!!!!!!!!!!!!!!! ORANG SABAH MAKAN TAIK BUNG MOKHTAR!!!!!!!!!!!!!!!!! ORANG PAHANG MAKAN TAIK BANGLA!!!!!!!!!!!!!! ORANG PERLIS SUKA LANCAP BANGLA!!!!!!!!!!!!! ORANG NEGERI SEMBILAN SUKA MAIN PEPEK KELING!!!!!!!!!!!!!!! ORANG MELAKA SUKA MAIN KOTE CINA!!!!!!!!!!! ORANG PULAU PINANG SUKA CURI KABEL TELEKOM!!!!!!!!!!! KAHKAHKAH!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Presiden KoTe x ubah seperti anjing kacukan babi...Secara automatik Presiden KoTe anak luar nikah Anjing @ babi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian presiden kote ni mroyan je mmanjang..wahai anon2 skalian maafkn la dia..dia x bslh ape2 pun dlm hal ni..mk bpk dia yg bslh..bpk kote lmbik smpai mak dia g cari kote nepal..ni la jdnye..

-Albert Enstein-

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

aku seteju dngan Albert Enstein

Anonymous said... Best Blogger Tips

albert enstein memey bijaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ....................... ............ .!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

albert enstein tbaaaekkk..

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

sbg seorang dktor, sy srankn bg komen bertauliah disini ye, malu anak2 muda kita baca komen kita disini ye

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

perrrghhh awek selulit!

Anonymous said... Best Blogger Tips

selulit kepala bapak kau Nood bangang lahahat!
tu suma photoshop la babi!

Ram Lal Bahadurr Thurjit Singh Taram Singh said... Best Blogger Tips

ஒரு தொலைபேசி , அல்லது தொலைபேசி , அவர்கள் நேரடியாக கே BISJUT ட்டேன் வேண்டும் ஒருவருக்கொருவர் அதே அருகே இல்லை போது இரண்டு அல்லது அதற்கு மேற்பட்ட செய்த ஒரு உரையாடல் நடத்த அனுமதிக்கிறது என்று ஒரு தொலை தொடர்பு சாதனம் ஆகும் . ஒரு தொலைபேசி கேபிள்கள் அல்லது மற்ற ஒலிபரப்பு ஊடகங்கள் நீண்ட தூரங்கள்

ஒரு தொலைபேசி அடிப்படை கூறுகளை கொண்டு பேச ஒரு ஒலிவாங்கி ( டிரான்ஸ்மிட்டர் ) மற்றும் தொலைதூர நபரின் குரல் இனப்பெருக்கம் ஒரு காதுகேள் பொறி ( ரிசீவர் ) இருக்கும் . கூடுதலாக , பெ BISJUT ரும்பாலான தொலைபேசிகள் ஒரு உள்வரும் தொலைபேசி அழைப்பு அறிவிக்க ஒலி தயாரிக்கும் ஒரு ringer , மற்றொரு தொலைபேசி அழைப்பு தொடக்க ஒரு தொலைபேசி எண்ணை பயன்படுத்தும் டயல் கொண்டிருக்கின்றன . சுமார் வரை 1970 பெரும்பாலான தொலைபேசிகள் முதல் 1963 இல் AT & T அறிமுகப்படுத்திய நவீன டச் - டோன் மிகுதி - பொத்தானை டயல்

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg selulit tu photoshop...yg licin tu gambar betul...benar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau tak yah photoshop pun dah mcm muka ungka berak batu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau pula siap berphotoshop pun muka mcm pundek, tu kalau x photoshop x tau la mcm mne...


psstt:: lawo babi...hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau, kakak kau, makcik kau, semua mcm ungka
kau sorang je mcm babi
photoshop pun tak leh bikin!

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi admin ni, semua benda nk censored.. celaka

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...