Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 27 November 2013

OMG : Scout, Anjing Yang Boleh Mengangkat Pelbagai Barang Dengan Kepalanya (10 Gambar)

Scout, Anjing Yang Boleh Mengangkat Pelbagai Barang Dengan Kepalanya.
Melihat kebolehannya, tuannya telah pun menguji pelbagai barang di atas kepalanya. Di bawah adalah antara yang diletakkan di atas kepalanya daripada ratusan yang lain. Yang pasti barang ini tidak akan jatuh kerana Scout sangat berbakat. :-))

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

comeiiii dgn asparagus tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hrheheh so cute

Anonymous said... Best Blogger Tips

Admin...tlg jgn dedahkn wajah sbenar presdnt kote. Lg2 sdng braksi sepeti gmbr di ats.memalukan beliau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka stone..seolah2 cakap " whadahell tuan aku ni..."
hehe..cute

Anonymous said... Best Blogger Tips

BLOGSERIUUSSS???????

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

alolo comeynya dia ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak sgt photoshop!
mcm gampang!

- Nuck Juan Babi aka Poksu Kocak Lahanat

Anonymous said... Best Blogger Tips

Catzmeow I need u bby...

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

prangai gtal, sbb tu awek ko tgglkn ko anon 15:23

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 00:14 pelir I gatl. Tlng garukan ngn lidah u. Cpt. La I xthan gatl la.

-President KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku bertaubat kepada Allah, yang tidak ada tuhan selainNya,
Maha Suci Allah yang telah menyempurnakan penciptaanku,
Allah Maha Besar yang menjadikan setiap sesuatu daripada tiada kepada ada dengan hanya kalimah "kun...fa yakuunu".
Segala puji bagi Allah yang telah menganugerahkn kita harta benda & rezki yg mengenyangkan kita.

~muslimah hafizah

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni bajet alim padahal kopipes aje!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni bodoh dah tau jahil agama nak kutuk2 org apehal.pi lantak dia la alim ke x, bukan ko tau pon syiall.!! dah org tu kasi doa, nk baca,bace, x nok sudah LOL.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni pulak mcm babi tapi bajet alim!
kau pun bulih pigi mampos sana!

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi anon2 atas skalian. pemende la korg ni. org kasi zikir pn korg nk bls yg tahpape. gelap btl la hati korg. lantak sane la dia nk kopipes ke ape bendanya tetap zikir. kalo korg baca pon at least dpt gak pahala.pelik btl la aku, asal org ajar bnda baik, korg kata bajet alim. x kan la sepanjang hidup x da blaja agme kot. x nk ambik iktibar lgsg

Anonymous said... Best Blogger Tips

semua dekat sini adalah keyboard warrior..tambah dosa dengan mencarut.
Ingat Tuhan tau siapa kamu semua.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...