Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 29 November 2013

WTF : Fesyen Yang Kurang Sesuai Demi Menarik Perhatian Di China (7 Gambar)

Fesyen Yang Kurang Sesuai Demi Menarik Perhatian Di China.
Semua ini adalah bertujuan untuk menarik perhatian orang ramai ke pameran kereta ini. Kalau anda perasan, semua yang di sana adalah lelaki dan mereka semua ambil gambar si gadis itu bukan kerana yang dipamerkan. 

24 comments:

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

this is China ok..

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

apsal lah malaysia nie tak buat mcm nie... kita kena berani lakukan demikan satu cabaran global...nak merompak cukai rakyat boleh... tp benda2 seksi tak boleh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mohon Menteri pelancongan adakan yg serupa di KLIM tahun hadapan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Raja Anon Utara, betul tu, nak merompak cukai rakyat dgn menaikkan gaji menteri besar 100% boleh... nak seksi tak boleh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Barang cina x blh pakai tapi ayam cina ok!!!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

pergh awek seksi mantopppp... fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sebagai presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe), saya merayu kepada semua anon supaya menjaga bahasa anda ketika memberi komen. Terima Kasih.





























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP!!!!!!!!!!!!!






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Terima Kasih.

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

takkanla tak pakai seluar dalam kot.... tapi macam bestt jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 09:24 keturunan tenuk.menyusahkan org!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anon 10:11..anon 9:24 bknlh kturunan tenuk tp dia adlh kturunan anjing yg mmpunyai kote yg lmbik..bpk ank same kote lmbik..dsbbkn kotenya lembik dia mnjd bgtu bodoh lembam..

-Albert Enstein-

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

Albert Enstein x ubah sperti babi yg bodoh dan tidak ade lagi makhluk di bumi ini yg sebodohnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ak rasa Nuck Juan ngn KoTe org yg sama tu backup KoTe tu..buat byk id utk publisiti murahan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nuck juan dan presiden kote adlh 2 ekor tambi yg tkluar dr sbentuk puki minachi yg same..

-Albert Enstein-

Anonymous said... Best Blogger Tips

manakala Albert Enstein pula pariya anjing yg trkeluar dr pantat seekor babi...



(Nuck Juan)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 13:19 adlh sekor nepal yg tkluar dr bontot nuar berahim..

-Bapak Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

KULIM – Mohd Fahmi Mohamed Alias, 20, menafikan dakwaan bahawa dia telah merogol Nor Fazira Saad dan mengahwininya untuk mengelakkan diri daripada didakwa.

“Kami hanya mengadakan hubungan seks selepas berkahwin,” katanya ketika ditemui dirumahnya di Kampung Nagalilit dekat sini.

Dia mendakwa isterinya menjalin hubungan sulit dengan seorang lelaki dari Kuala Ketil, tiga atau empat bulan sebelum dia menyedarinya.

“Rakan-rakan saya yang ada di sana melihat dia (Nor Fazira Saad) begitu mesra dengan seorang lelaki. Dia mengenali lelaki itu ketika bekerja di pekan Padang Serai (dalam daerah Kulim).

“Kerana tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan, saya membuat keputusan untuk menceraikannya,” kata Mohd Fahmi.

Mohd Fahmi menceraikan Nor Fazira dengan talak satu.

Dia berkata, mereka merupakan pasangan bahagia sebelum lelaki itu mengganggu rumah tangga mereka.

“Dia amat biadap terhadap ibu bapa saya dan tidak pernah memasak.

“Dia akan lari dari rumah setiap kali dia tidak berpuas hati dengan sesuatu perkara,” kata Mohd Fahmi.

Ibu Mohd Fahmi yang enggan namanya didedah berkata, turut menyangkal dakwaan Nor Fazira tidak diberi makan.

“Kami menjaganya dengan baik dan menerimanya walaupun dia berperangai jahat,” katanya.

Mohd Fahmi yang bekerja di ladang kelapa sawit menerima gaji RM1,000 sebulan.

Dia berhenti sekolah ketika berumur 16 tahun untuk bekerja.

Dia mendakwa bertemu Nor Fazira dua bulan sebelum perkahwinan mereka, November tahun lalu.

“Pada mulanya hubungan kami tidak ubah seperti hubungan adik beradik tetapi perasaan cinta mula wujud selepas itu,” kata Mohd Fahmi. - mStar Online

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pemandgan biasa di kelantan. Mohon hudud dimulakn di kelantn. Rmai rakyat kelntan susut nti.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 13:42 adalah seekor cipan berketurunan babi..tpi die x nk mengaku...



-Bapa Albert Enstein

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak Subang Jaya memang ada gaya
Macam hari-hari hari raya
Cuma nak pergi Fifteen
Still so fresh so clean
Memang nampak ballin' walaupun tengah miskin

Eh mestilah nak pimpin'
Nak tackle awek Ampang
Pakai topi KL lagi senang diorang pandang
Tak naik collar kita tak pakai bag sandang
Lu pakai seluar jean? Gua pakai seluar mambang

Anonymous said... Best Blogger Tips

cina bikin kereta chery murah
melayu bikin kereta proton mahal macibai!
lagi paksa semua org beli meh?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sume ni haram..dh tau haram nape nk suruh kerajaan m'sia wat sume ni.anda jgn samakan china dn m'sia.jga lah adab serta yg utama ajaran islam ni.bab mrk nak mkn hasil rakyat tu urusan masing2.mati nanti pasti Allah balas..bertaubat lah.

Papa Gomo said... Best Blogger Tips

Anwar Al-Juburi harus bertaubat

Anonymous said... Best Blogger Tips

i luv anwar

-papa gomo

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin ban je anonymous semua, tengok ada telur tak komen dengan ID sendiri..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...