Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 30 November 2013

Kejam : Bayi Dibunuh & Disembunyikan Dalam Mesin Basuh (Gambar)


Shanghai – Misteri kehilangan seorang bayi berusia empat bulan akhirnya terbongkar apabila ibunya menemui anaknya itu di dalam mesin basuh, ketika dia mahu membasuh pakaian. Lebih mengejutkan mayat bayi itu dimasukkan dalam beg plastik sebelum disembunyikan dalam mesin basuh itu.

Selepas siasatan dijalankan, mereka tidak menyangka bahawa pembunuh bayi malang itu adalah ibu saudaranya sendiri. Suspek mengaku membunuh bayi berkenaan selepas bergaduh dengan kakaknya membabitkan isu wang.

Pembunuh tersebut, yang dikenali sebagai Lei ditangkap lewat malam semalam.
Setakat ini siasatan masih dijalankan.Keluarga wanita itu, yang seramai lapan orang telah berpindah dari Anhui ke Shanghai dan menetap di dalam sebuah rumah.

Mereka menyara hidup dengan menjual makanan di gerai di bawah apartmen yang mereka duduki. Kehilangan bayi itu disedari oleh neneknya apabila dia mendapati cucunya telah tiada di tempat tidur.

Susulan itu laporan polis dibuat selepas mereka bimbang bayi berkenaan diculik ketika mereka sekeluarga sibuk bekerja. Polis kemudiannya menjalankan gerakan mencari bayi berkenaan di seluruh kawasan namun gagal mendapat petunjuk.


Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salam 1Anon. Sebagai presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe), saya merayu supaya semua anon bersatu padu memerangi musuh negara. Terima Kasih.










































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































-Presiden KoTe

#hailmrpresidente!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lancau lah!! Anon2 kat bawah semua bangang!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org melayu buang anak dlm tong sampah
macibai!

Nuck Juan said... Best Blogger Tips

kesian bayi tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Strategi game yg senang dan register free. blh tukar kpd wang sebenar. jom.. untung beb.

http://www.marketglory.com/strategygame/taophique

Anonymous said... Best Blogger Tips

strategi game mak kau bejimak dgn mesen basuh ada tak babi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin ban je anonymous semua, tengok ada telur tak komen dengan ID sendiri..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko pun gune anon pas2 nk mnyalak lbh..g kulum kote bpk ko la wei..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wei.bapak2 x main ah. jangan sampai aku kata mak ko mandi air taik plak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau anon 15:49!
mak kau mandi air taik babi bunting!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wei anon 15:49 mak ko kena liwat dgn babi hutan jantan!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon sume sex hardcore, cita rasa gua, mai main bontot !
-Fauzi Juan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...