Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 29 November 2011

WTF : [Video] Wanita yang 'Racists' Dalam Kereta Api di London


Seorang wanita yang 'racists' di dalam sebuah kereta api di London telah ditahan oleh pihak berkuasa. Wanita ini yang membawa seorang budak tiba-tiba memarahi semua penumpang yang bukan berasal dari Britain. Wanita ini suruh mereka semua balik ke negara masing-masing dengan bahsa kesat. 

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

malaysia pown lagi ramai yg racist...at least england dasar terbuka pd warga asing...hahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

terbaikkkkkkkkkkkkk ini baru betol berani bersuara

Anonymous said... Best Blogger Tips

what the fucking hell u fuck your self ladies?? just fuck shut up!u wake up my baby

oxer said... Best Blogger Tips

a lot99x fuck

Anonymous said... Best Blogger Tips

racist biar kena tmpt..tetiba nk racist tak boleh..bumi ni tuhan punye.. kalu sesape buat dajal kt tmpt aku..mmg aku rasict..kalu duk baik2..no problemnye..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aahahahha..klu negara kita laen plak!!klu melayu racist kna tgkap la,penjara la,apa la..tp klu bgsa laen racist ngan melyu,ciap maen pasal agama n raja lg..xda apa pun!!plg byk pun kena sound ngan menteri2..lps 2 abis!!hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara kita, cina hina melayu, cina pandang rendah dgn melayu, melayu tunduk! takut dengan cina. takuttt beb, takut cam sial. Korang tau? Cina malaysia skrang, siap buat theater tau, buat lakonan menghina melayu, menghina Islam. Melayu pulak, kalau nak kutuk cina pun takut! bodoh, akal tkde, takut sgt dengan cina. heh.

monkey king said... Best Blogger Tips

esh, tak bgus tau cakap mcm tu... cara u cakap bleh buat perang... biasalh manusia.. smua org tak sama lah beb... kalau sama mybe u bleh kata mcm tu... sya tau awk tak puas hati... tak kira bangsa sama je... tahap hina ni ada kat mana2.. smua org akan rasa sakit hati...bila terbaca je comment awk... huhuhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang takut orang pas

Anonymous said... Best Blogger Tips

sori to say this but realitinya melayu adlh sgt rasist..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...