Kongsikan Entri Kami

Thursday 1 December 2011

WTF : [Video NSFW] AISOS, Sekolah Seks Pertama Dunia Dibuka di Austria


Seorang wanita dari Sweden, YIva-Maria Thompson telah membuka Sekolah Seks Antarabangsa Pertama di dunia yang dipanggil AISOS (The Austrian International Sex School) di Vienna. Yiva-Maria juga selaku pengetua pertama sekolah ini menyatakan sekolah seks ini mengajar pelajaran praktikal mengenai seks pada hanya 1,400 paun satu semester. Tambahnya lagi, setiap orang berusia 16 tahun boleh memohon untuk masuk ke dalam AISOS. Setiap pelajar yang telah diterima mesti tinggal di dalam sekolah ini untuk berlatih dengan 'kerja rumah' mereka selepas waktu kelas. (wtf?) Ini kata pengetua mengenai subjek di sini "Our core education is not theoretical, but very practical. The emphasis is on how to be a better lover.
"Sexual positions, caressing techniques, anatomical features. And we teach people hands on." Walaupun berita ini baru sahaja dihebohkan, kerajaan Austria sudahpun mengharamkan pemgiklanan AISOS ini di negara tersebut. Satu lagi, hanya bahasa Jerman digunakan dalam AISOS. 




Pengetua Yiva Maria:

Tenaga Pengajar:

Amaran : Iklan ini NSFW kerana mempunyai unsur yang agak tidak sesuai. Admin hanya ingin tunjuk kenapa iklan ini diharamkan. :-). Anda boleh membuat pilihan untuk tengok atau tidak. 

3 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler arrr...
zzzz..

ben xii said... Best Blogger Tips

cool . nak belajar bahasa austria la cmni

adiey said... Best Blogger Tips

w0w c00l..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...