Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 29 November 2011

WTF : Pasangan Buat maksiat dalam kereta di Kuantan (3 Photos)

KUANTAN - Memalukan. Itulah perkataan yang sesuai menggambarkan perbuatan tidak senonoh dua individu dipercayai sepasang kekasih apabila tanpa segan silu melakukan maksiat dalam kereta yang diletakkan di tempat letak kereta belakang lorong kedai, Jalan Datuk Lim Hoe Lek di sini, petang semalam.

Perbuatan terkutuk pasangan berusia dalam lingkungan 20-an itu sempat dirakam orang awam kebetu-lan berada di kawasan itu.

Lebih memalukan, pasangan wanita yang melakukan adegan itu nampak sopan dengan bertudung dan berbaju kurung.

Orang awam dikenali sebagai Fook berkata, adegan memalukan dalam kereta jenis Proton Saga itu berlaku kira-kira 20 minit.

Menurutnya, dia kebetu-lan di pejabat berhampiran kawasan itu ternampak kelibat mencurigakan pasangan terbabit sebelum keluar meninjau kerana bimbang berlaku kejadian jenayah di situ.

“Selepas mengamati barulah saya tahu peristiwa sebenar di mana pasangan kekasih itu sedang asyik bermadu asmara di tempat terbuka tanpa segan silu,” katanya.

Fook berkata, tidak lama kemudian dia ternampak kereta itu beredar namun masih berlegar di kawasan terbabit sebelum meninggalkan kawasan itu.

Sementara itu, seorang pekerja swasta di kawasan berkenaan yang mahu dikenali sebagai Rahman berkata, lorong belakang yang agak tersorok dan jarang dilalui kenderaan memberi kesempatan kepada pasangan gelojoh nafsu seperti itu melakukan aksi terlarang.

Dia berkata, beberapa rakannya pernah menceritakan terserempak dengan pasangan kekasih yang sedang memadu asmara dalam kereta seperti mana aksi yang dirakamkan itu.

“Kalau boleh, pihak berkuasa agama turut memberi tumpuan dan membuat rondaan di kawasan lorong belakang bagi membendung gejala negatif ini.

“Mungkin pasangan kekasih seperti itu berani melakukan maksiat kerana mereka tahu kawasan itu ‘selamat’ dan tersorok,” katanya.

source

13 comments:

kyrul said... Best Blogger Tips

fail

Anonymous said... Best Blogger Tips

b'tudung lagi buat benda macam tu....bodoh punya olang.....kawin saja la.

Cik Bhulat said... Best Blogger Tips

dunia =(

ben xii said... Best Blogger Tips

ape la . kantoi dengan cina plak tu

Anne said... Best Blogger Tips

pk seronok je~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kena cari keta nie kat kuantan....

feza said... Best Blogger Tips

takde moral punya orang. memalukan betul.dah la bertudung

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg memalukn..bgus buka la tudung 2..memalukn agama islam je

Unknown said... Best Blogger Tips

pasal tudung lain warna?

Anonymous said... Best Blogger Tips

kebenaran..

owner : Lynn said... Best Blogger Tips

ok agreed with unknown..why?

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar atas sekali tu edit kot, jadi warne lain sikit, yg dua bawah ni mungkin gambar ori. tapi orang yang sama. kot kot lah. haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh... hari ni buat maksiat... esok tersebar...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...