Kongsikan Entri Kami

Thursday 1 December 2011

Artis : Dada Penyanyi Seksi Indonesia, Syahrini, Ditandatangan Oleh David Beckham


Penyanyi seksi Indonesia ini benar-benar mengejutkan para peminat David Beckham di Indonesia apabila dengan beraninya dia menghebohkan tentang tandatangan yang diturunkan oleh David Beckham di atas buah dada kanannya dengan hanya berlapiskan baju putih yang ketat.

Terkenal dengan keseksian dan saiz buah dada yang besar, Syahrini telah dipilih sebagai duta untuk menemani dan memperkenalkan David Beckham kepada budaya dan keadaan di sekitar Indonesia sempena perlawanan persahabatan antara LA Galaxy dan Indonesia yang dimenangi LA Galaxy, 1-0.

Dikhabarkan, David Beckham menurunkan tandatangan itu ketika Syahrini menghadiri sebuah acara tertutup yang dihadiri orang tertentu dan sebelum ini ketika hari pertama Beckham tiba di Indonesia, Syahrini turut membuat kontroversi dengan mencium pipi bekas pemain Manchester United ini.

Namun begitu, terdapat beberapa selebriti yang kurang senang dengan tindakan Syahrini ini yang dianggap memalukan. Antaranya ialah pelakon, Chelsea Olivia yang menulis di akaun Twitter-nya, “Mmmmm, memalukan..”.

Vokalis Nidji iaitu Giring turut menulis di akaun Twitter-nya, “”Syahrini is a good singer.. And she know’s how to make a catchy news and publicity. Salam buat jambul katulistiwa mu #mindtalk.”



Sumber : Here

7 comments:

ben xii said... Best Blogger Tips

hmm .mantop

Ilham11 said... Best Blogger Tips

macam takde tempat lain nak sign, hmm

Haziq said... Best Blogger Tips

Untung beckham . Agak2 iman beckham kuat tak masa tu??haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

may be c beckham di beri kesempatan tuk ramas lg kot....pergh...mantap tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bulat..

sesubuhblogger said... Best Blogger Tips

my b...sempat d buat tatoo kat dlm kot....

Anonymous said... Best Blogger Tips

pasnih sign kt bahagian sulit lain plak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...