Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 21 October 2013

OMG : Pasangan Kekasih Maut Jatuh Gaung Selepas Bersetubuh Di Dalam Kereta (7 Gambar)


Sebuah kemalangan mengerikan dan misteri berlaku pada awal ogos lalu di Ukraine. Dalam kemalangan tersebut di dapati mangsa lelaki dan perempuan. Menurut siasatan polis tempatan kereta ini sebenarnya dalam keadaan parking, tapi entah bagaimana kereta ini boleh terjun ke sebuah jurang. Kemungkinannya adalah brek tangan yang tidak berfungsi.

Warga tempatan yang menyaksikan insiden tersebut mengatakan, kemungkinan sepasang lelaki dan perempuan ini sedang menikmati seks liar di dalam kereta hingga menyebabkan terlepas brek tangan dan menyebabkan kereta tersebut meluncur ke jurang. Dugaan tersebut dikuatkan dengan keadaan mangsa perempuan ditemui dalam keadaan hampir bogel dan terdapat kesan air mani di dalam kenderaan tersebut.



Sumber : Here

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st ever. .bawah aku sume tongok

Anonymous said... Best Blogger Tips

bawah tu ialah kote kau lahanat!
~poksu kocak kote atas dahi~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Poksu kocak kepale abah kau...x pyah nak tunjuk sakai kt cni.BODO sampai ke tua

~anon pahang(3-1)~

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu baru dunia...belom akhirat lagi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib baik diaorang mati, kalau tak lahir lg satu anak haram ke dunia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana tahu tgh setubuh?

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

kan dah ckp ade air mani....x kn x stim tibe2 kua mani. bodoh cm najib

Anonymous said... Best Blogger Tips

bole tahan gak pompuan ni, cun gak

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahah shit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang smue nie laa yang bodoh nak mampus.. tak reti nak explain pasal bende2 macam nie.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...