Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 22 October 2013

Cool : Disappear In Nature, Projek Gambar Haiwan Hilang Dalam Alam Semulajadi (15 Gambar)

Disappear In Nature, Projek Gambar Haiwan Hilang Dalam Alam Semulajadi.
Hasil kreatif ini adalah dari Art Wolfe. Berapa lama untuk anda mencari haiwan yang terdapat di dalam gambar di bawah ini. Memang ada yang berada di depan mata anda, tetapi anda tidak perasaan langsung.

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first dr jalan damai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

best-best..setiap makhluk ada kelebihannya..
#anon kacak kota damansara

Anonymous said... Best Blogger Tips

setiap makhluk ada kelebihannya kecuali anon kacak kota damansara kote kecik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maka peliharalah diri kamu dari api neraka yang mana bahan-bahan bakarnya : manusia dan batu batu (bahala) (iaitu neraka) disediakn untuk orang-orang kafir,
(Surah Al Baqarah ayat 24).

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo setakat kopipes ayat Quran ni tapi tak amalkan... org kapir pun bulih kopipes bodohj! kau jgn cemarkan ayat suci ni kat blog mcm ni la cibai! kau masuk blog Najib lag pekdah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin....anda byk menyumbang di atas caci maki setiap komen anon2 ...dpt share dosa free

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak kau la anon 00:00! org politik maki hamun sana sini kau pegi nasihat dia orang lagi baik la cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ulang suara org kota dmansara x kcak..lg2 bdk flat kantan n pprt. Hobi men gitar, kcu pmpuan, pling teruk brmen kt tange.. Mjur ada mat2 kelntn yg duk ct2 yg buat ayu trus tgl kt ct2. Hemsm n mcho tol mat kelntn nih. Muka briman je.-ayu nasuha..myvi kelbu spotrim gold ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jadi kalo blog ni tak da ayat Quran, nak pulak penuhkan dengan pkataan maki hamun...apa jenis manusia ni..jelas tolak ayat Quran tu..ayat tu tetap betul...walau yg lekatkan kat komen ni bukan betul (niat) dia pon..kerana yang benar itu akan memperbetul yg salah..lebih2 lagi kebenaran yg datang dari ALLAH s.w.t..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:31! matlamat tak menghalalkan cara! mohon jgn bangang!
kepala bapak kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama ayu ..muka xayu.. penat ak cri MyVi ko, tgk muka owner.. pergh...xlalu ak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...